news08.net/ads.txt

“מודה גם לאלה שהיו לצדי בדרכם הערמומית, הצבועה והשקרית, בזכותכם התעצמתי והתחשלתי”

יוספה חליבה

יוספה חליבה סיימה רשמית את עבודתה כמנכ”לית החברה העירונית ברחובות ויצאה לחופשה – בתאילנד. רגע לפני העלייה למטוס היא פרסמה רשומה מלאת אמוציות. בין היתר הזכירה את האמון לו זכתה מראש העיר רחמים מלול והוסיפה עקיצה, לאלו שסבבו אותה – ובזכותם המשיכה בעבודתה היסודית, התעצמה והתחשלה.

להלן הרשומה במלואה:

“אני עוזבת את רחובות בתחושת סיפוק וגאווה ענקית.
הגעתי אליה לפני 11 שנים ונדהמתי עד כמה יש בה הכל – בעיקר פסיפס אנושי מדהים המשקף את החברה הישראלית כולה.

הייתה לי זכות גדולה להקים ולנהל את החברה העירונית במשך 8 שנים. הקמתה החלה כמעט מאפס וכיום היא מגלגלת מחזור של 110 מלש”ח ומעסיקה כ -1000 עובדים. היום החברה מהווה זרוע ביצועית הכי משמעותית שיש בעיר ונוגעת באיכות החיים של כל בית וכל תושב.
אני משאירה מאחוריי חברת תוכן מקצועית חזקה ואיתנה, שנתפשת עם תו תקן של איכות ובה סטנדרטים גבוהים מאוד של עשייה ושירות וזאת בזכות מאות עובדים ומנהלים מסורים שרואים שליחות ומחוייבות בתפקידם. עוד אני משאירה ברחובות מפעלים ומוסדות איכותיים ומקצועיים ביותר, שחלקם נבנו מאפס ואותם ליוויתי במשך עשור כמו; פסטיבל הפסלים, היכל התרבות בית האמנים הצהרונים האיכותיים, מעונות היום ועוד…

אני מאמינה שבתפקיד ציבורי בכיר, מגיע הרגע שעם השגת היעדים והמטרות, עלינו לפנות את מקומנו ולהמשיך הלאה. ואני שזקוקה לאתגרים רבים, ולבניית פרויקטים והתחדשות, בתחושת סיפוק אדירה, פונה אל התפקיד הבא.

אני מודה על האמון שקיבלתי מראש העיר רחמים מלול ועל הזכות הענקית שניתנה לי להקים ולנהל כזו חברה. אני גם.מודה לכל אלפי האנשים והגופים שאיתם עבדתי במשך עשור – אני מודה לכם השותפים לעשייה על שיתוף הפעולה. אך אני בהחלט מודה גם לאלה שהיו לצדי בדרכם הערמומית, הצבועה והשקרית, בזכותכם התעצמתי והתחשלתי ולאורך כל הדרך – אתם אלה שנתתם בי עוד יותר כוח להתמיד, להמשיך בדרכי המקצועית, הישרה וגם להצליח.
אני מודה כמובן לכל החברים הטובים שאספתי בעיר רחובות – אתם הייתם עבורי כבני משפחה – מכם אני לא נפרדת. לעולם.

ולסיום, אני אוהבת מאוד את המגזר הציבורי בכלל והמוניציפאלי בפרט ואני מודה על כל הטוב הזה ובעיקר על האומץ שיש לי לצאת מאזורי הנוחות ולחפש כל הזמן אתגרים חדשים. יוצאת לחופשה ועם שובי, פניי לתפקידי החדש במזכרת בתיה”.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=789636321378602&set=a.476810602661177&type=3&theater

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן