מודיעין: אגף ביטחון ביצע הכשרות לחילוץ ממעליות והריסות

אגף ביטחון וחירום בעירייה ביצע לאחרונה הכשרות חשובות למתן מענה בשעת חירום. 

כ-30 מתנדבים חדשים ביחידה עברו במשך שלושה ימים הכשרות חילוץ, שנגעו בתחומים רבים – הסברים על רעידות אדמה ונזקיהן, המענה הרשותי, שיטת ההפעלה של היחידה, תרגול עזרה ראשונה, תרגול טכניקות חילוץ לכודים מתוך הריסות ועוד. שמוליק כהן ראש האגף, שיבח את המתנדבים, כולם תושבי העיר, אשר הפגינו מוטיבציה גבוהה, יוזמה ונכונות לסייע בשעת חירום, דבר שאינו מובן מאליו. מתנדבים אלו הצטרפו לכ-400 מתנדבי ומתנדבות היחידה שהוקמה לתת מענה בזמן רעידת אדמה ומקרי חירום נוספים, והיא מבצעת לאורך כל השנה הכשרות ואימונים על מנת לשמור על כשירות גבוהה למען התושבים.

הכשרה נוספת וייחודית שבוצעה לא מכבר התמקדה בחילוץ ממעליות בבניינים, במקרה של הפסקת חשמל בעיר. ההדרכה הועברה לסיירי הביטחון, פקחי השיטור העירוני ומתנדבי יחידת החילוץ העירונית, כחלק מהפקת לקחי אירוע השריפה שהיה לפני כשלושה שבועות בכניסה לעיר שגרם בין היתר, להפסקת חשמל, כאשר כוחות כיבוי האש היו עסוקים בכיבוי השריפה. כמו כן, נערכה ההכשרה כחלק מהמוכנות העירונית למצבי חירום שונים, שעלולים להתאפיין גם בהפסקות חשמל רבות. ההדרכה בוצעה על ידי בעל מקצוע מארגון “ידידים”.

◼️ חדש! לקבוצת החדשות במודיעין-מכבים-רעות לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית מודיעין

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן