מודיעין: יצאה לדרך תכנית הכשרת פעילים להתמודדות עם משבר האקלים

הקורס הינו בהובלת מחלקת איכות ותכנון סביבתי באגף שפ”ע יחד עם המשרד להגנת הסביבה, ובו יילמדו נושאים חשובים על משבר האקלים וסוגיותיו ממגוון תחומים

המפגש הראשון של הפרויקט העירוני המיוחד, להכשרת פעילים להתמודדות עם משבר האקלים התקיים בסוף שבוע שעבר. בפרויקט משתתפים 20 תושבים אשר רוצים להיות מעורבים ומשפיעים באתגרים הצפויים ממשבר האקלים שנותן אותותיו בשנים האחרונות ברחבי העולם, ועל פי התחזיות ילך ויתעצם.

הקורס הינו בהובלת מחלקת איכות ותכנון סביבתי באגף שפ”ע יחד עם המשרד להגנת הסביבה, ובו יילמדו נושאים חשובים על המשבר וסוגיותיו ממגוון תחומים – תרבות הצריכה וצמצום טביעת הרגל האקולוגית ברמה ביתית, עירונית ולאומית, בעיית הפסולת ברמה לוקאלית ועולמית, חשיבותם של ריאות ירוקות ושצ”פים, התייעלות אנרגטית ותחבורה בת קיימא עם דוגמאות מעוררות השראה לשינויים עירוניים, סיור באתרי קיימות עירוניים ועוד.

בסיומו של הקורס ייבחנו המיזמים העירוניים של הפעילים ותיבדק האפשרות למימושם, במימון המשרד להגנת הסביבה בשיתוף עם העירייה.

◼️ לקבוצת חדשות מודיעין-מכבים-רעות בווטסאפ לחצו כאן

 

צילום: דוברות העירייה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן