מודיעין: יריד ההתנדבות הגדול יתקיים ביום חמישי

חדשות 08 | כל מה שקורה במודיעין מכבים רעות

ביום חמישי 29.12 יתקיים יריד ההתנדבות העירוני 

עם 50 דוכנים של ארגונים ועמותות.

“נותנים באהבה” – יריד ההתנדבות הגדול בעיר. היריד מתקיים בשיתוף פעולה עם קניון עזריאלי וזו השנה השלוש עשרה ליריד, שהפך זה מכבר, למסורת עירונית. גם השנה, ישתתפו עשרות רבות של ארגוני מתנדבים ביריד, שיתפרשו בקניון ויציגו את עשייתם לתושבים. כמו כן, יציגו ביריד ארגונים ועמותות אשר מגייסים מתנדבים לפעילותם וזוהי הזדמנות עבור תושבים שמעוניינים להתנדב בתחומים שונים.

בעיר פועלים כ-90 ארגונים ועמותות המסייעים לכלל רבדי האוכלוסייה ובהם קשישים וגמלאים, תושבים בעלי צרכים מיוחדים, משפחות נזקקות, מחלות סופניות, ייעוץ לאזרח, סיוע לנשים, משפחות שכולות, בריאות הנפש, ציוד רפואי , מזון לתינוקות, סיוע לנוער בסיכון ,עמותות חסד ועוד תחומים רבים. בכך נחשבת מודיעין מכבים רעות לעיר בעלת אחוז המתנדבים והארגונים הגדול ביותר בארץ, נתון מרשים שמסמל את העיר ברוח ההתנדבות הפעילה שבה.

לאחרונה, אף הושק אתר במרכז את כל ארגוני המתנדבים והעמותות הפועלות בעיר, בו יוכלו תושבים ותושבות למצוא מקום התנדבות בהתאם לתחומים שונים בקהילה ולהכיר מקרוב את סיפוריהם של הארגונים ומטרותיהם  – https://www.giveinmodiin.co.il/

לאחר היריד, בשעה 19:30, ייערך באולם עינן שבקניון, טקס ההוקרה העירוני למתנדבים. כבכל שנה ייבחרו חמישה מתנדבים וארגונים מתחומים שונים וכן, מתנדב מצטיין נוסף שיקבל תעודת הוקרה מיוחדת על פועלו. המתנדבים המצטיינים נבחרו על ידי ועדה עירונית כאשר המועמדים נבחרו, בין היתר גם על פי המלצות התושבים.

צילום: דוברות מודיעין מכבים רעות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן