news08.net/ads.txt

מודיעין מכבים רעות: מתאמנים לזכרו של אלון קודריאשוב

“אני מאמינה שהאימון שערכנו הוא רק תחילתה של מסורת לזכרו של אלון שהיה אח מושלם והחבר הכי טוב שלי וכולנו כאן נמשיך את המורשת היקרה שלנו שאלון הותיר לנו”

מחווה מיוחדת לזיכרו של אלון קורדיאשוב – במכון הכושר הולמס פלייס במודיעין.

מתאמנים ומתאמנות עטו עליהם חולצות אפורות ועליו דמותו המחייכת של אלון ז”ל עם הכיתוב: “כשאדם באמת רוצה משהו, היקום כולו נחלץ לעזרתו כדי שיגשים את חלומו”.

המתאמנים הנלהבים הם החברים של אלון מהצוות באגוז, חברי ילדות ובני המשפחה שלו: קירה וסרגיי ההורים וקרן האחות הגדולה וכולם ערכו אימון כושר שהוקדש לזכר אלון, שנפל בקרב ברצועת עזה ביום שישי 29.3.24.

הרעיון לקיים אימון לזכרו נולד על ידי חבריו לצוות של אלון והוא התקבל בשמחה על ידי המשפחה והחברים. “אלון אהב להתאמן בהולמס פלייס ועשה את זה בכל הזדמנות”, מספרת קרן, אחותו, “הוא היה מגיע מהצבא, שם את התיק ומיד יוצא למכון לעשות אימוני כוח. הוא אהב לעשות ספורט ושמר על הגוף שלו בריא וחזק”.

לאימון הגיעו חברים מהבית, מהצבא, מהקארטה ומהכושר הקרבי כאשר על הכל ניצח המנהל המקצועי בחדר הכושר הולמס פלייס, עקיבא סולומון, כאשר האימון כלל את תרגילי הכוח אותם נהג אלון לעשות במכון ולאחר מכן עברו לאימון השטח אותו נהג אלון להעביר ללוחמים כדי לשמור על כושר ובעיקר כדי להעלות את המודעות להרגלי חיים בריאים כמו שאלון אהב ולייצר מצב רוח טוב וחיבור בין הצוות והלוחמים גם בשדה הקרב.

בסיום האימון המתיש סרגיי, אבא של אלון, הכין שייק חלבונים מפנק לכל המתאמנים – בדיוק כמו זה שאלון היה מכין לעצמו אחרי אימון.

קרן, אחותו הוסיפה: “אני רוצה להודות לכל מי שלקח חלק באירוע המרגש הזה. היה אימון מאוד אמוציונאלי ומחזק לראות את כולם ובעיקר לחוות את אלון דרך החברים. אני מאמינה שהאימון שערכנו הוא רק תחילתה של מסורת לזכרו של אלון שהיה אח מושלם והחבר הכי טוב שלי וכולנו כאן נמשיך את המורשת היקרה שלנו שאלון הותיר לנו”.

◼️ לקבוצת חדשות מודיעין-מכבים-רעות בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן