מודיעין מציינת את חודש הקריאה

האירוע המרכזי יתקיים בספריית שכטר עם יריד ספרים של יצירה מקומית ב–3.6

כבכל שנה, מציינת מודיעין מכבים רעות את חודש הקריאה בשלל אירועים בשיתוף עם משרד התרבות, שכולם סביב אהבת הספר והקריאה, החל משעות סיפור ססגוניות ואירועים חגיגיים ברחבי העיר ובספריה המרכזית ע”ש משה שכטר.

האירוע המרכזי יתקיים בספריית שכטר עם יריד ספרים של יצירה מקומית ב–3.6. היריד מוכיח כי העיר התברכה בכותבים וכותבות רבים ושופעים, מהם ניתן יהיה לרכוש את הספרים וגם לשמוע על הכותבים במעגלי שיח.

במקביל, הילדים יוכלו ליהנות מהקראת סיפור על ידי ספרנית, חדרי בריחה משפחתיים (ברישום מראש) ופעילות יצירה. לקינוח, ניתן יהיה להירשם למופע שירה בציבור עם זוהר בקאל- ירושלים בראי השירים.

אירוע נוסף התומך ביצירה המקומית, יתקיים בהשקת הגיליונות האחרונים של כתב העת “שבילים” בהוצאת בית הסופר מודיעין והסביבה.

עוד אירועים שיתקיימו במהלך חודש הקריאה: ילדי העיר יוכלו ליהנות משעות סיפור מיוחדות. אחת לילדים עם צרכים מיוחדים בשיתוף המחלקה לצרכים מיוחדים בעירייה ואחת לכבוד חודש הגאווה בשיתוף הבית הגאה. בהמשך החודש יתארח הסופר מיכאל אבס, מחבר סדרת רבי המכר “משחקי בילוש” לשיח עם הילדים על תהליך הכתיבה ויצירת הדמויות, ויחד יפתרו חידות ותעלומות.

גם בעמותת סחלבים מציינים את חודש הקריאה עם שלושה אירועים חווייתיים להורים וילדים במרכזי הפעילות שלהם ברחבי העיר. כאשר כל אירוע יכלול שעת סיפור תיאטרון, פעילות יצירה בהשראת הסיפור ושוק ׳קח תן׳ של ספרי ילדים.

ביום ראשון 16.6 תתקיים במרכז הבישול ברח׳ כסלו 73, שעת סיפור תיאטרון ׳הזחל הזללן׳ בהנחיית נורית עם חיוך כשבסופה יכינו הילדים כדורי שוקולד טעימים בצורת זחל.

ביום שלישי 18.6 תתקיים ב׳מרכז חצב׳ ברח׳ סתוונית 6, ההצגה ׳מוכרת הכובעים׳ בהנחיית הסיפוריה ובסופה יכינו הילדים כובעים צבעוניים.

ביום רביעי 19.6 יארח מרכז ׳סחלבים לקטנטנים׳ ברח׳ מרים החשמונאית 15, הורים וילדים לשעת סיפור תיאטרון ׳אליעזר והגזר׳ עם פעילות יצירה חווייתית ברוח הסיפור.

שלושת האירועים יתקיימו ללא תשלום אך מותנים ברישום מראש באתר עמותת סחלבים.

חודש הקריאה ייחתם בחגיגת הספר בספרייה של רשת הספריות ואגף קהילה.

ברחבת הדשא תוכלו ליהנות מהפעלות ומשחקים לגיל הרך , דפי צביעה ופעילות ומסירת ספרים מעודפי הספריות. הילדים הגדולים יותר יוכלו ליהנות בספריה מפעילות יצירה מדעית בעקבות ספרים, משחק אינטראקטיבי ברחבי הספרייה והגרלה של חידה. במסגרת האירוע, יתקיים מופע מרכזי “צלילי עולם” שיעסוק בחיבור של מקצבים ומנגינות לתרבויות העולם ולטבע.

כל הפעילויות מתקיימות ללא עלות, חלקן ברישום מראש, לפרטים נוספים באתר העירייה

 

◼️ לקבוצת חדשות מודיעין-מכבים-רעות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת שירותים לציבור – ביטוח לאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / בנקים לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית מודיעין-מכבים-רעות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן