news08.net/ads.txt

מודל לחיקוי | “כבר מספר שנים קיימות בכל בתי הספר וגני הילדים עמדות מזרקים מצילות חיים”

בעקבות המקרה הטראגי של אושר דרעי ז”ל – שאיבדה את חייה לאחר שסבלה מהתקף אלרגיה (אלרגית לחלב), רשת חדשות אפס שמונה עורכת בדיקה ביישובי השפלה והדרום בשאלה האם אותן עיריות ומועצות אכן אוכפות את חוק החזקת תכשיר אפינפרין במוסדות חינוך ובמקומות ציבוריים. בקריית עקרון מבשרים כי “מתקיימות פעילויות להגברת המודעות לנושא אלרגיות מסכנות חיים”.

 

על מנת לאפשר טיפול מציל חיים במקרה של תגובה אלרגית מסכנת חיים, נקבע בהוראות חוק החזקת תכשיר אפינפרין במוסדות חינוך ובמקומות ציבוריים, התשע”ח-2018 כי בכל מוסד חינוך יוחזק תכשיר אפינפרין (מזרק אוטומטי), להזרקה תוך שרירית – לחוק לחצו כאן.

אלא שלא כל העיריות והמועצות פעלו על פי החוק. בדיקה בקריית עקרון מעלה כי מדובר באחת המועצות שפעלו על פי החוק.  מועצת קריית עקרון: “מערכת החינוך בקריית עקרון בין המובילות בישראל בדאגה לשלום בריאות תלמידי מוסדות החינוך. כחלק מהקו אותו מוביל ראש המועצה חובב צברי, בכלל מוסדות החינוך בקריית עקרון יש עמדות מזרק נגד אלרגיות.

בנוסף, בכל חודשי השנה מתקיימות פעילויות להגברת המודעות לנושא אלרגיות מסכנות חיים. ברשות יש יועצת בריאות אשר מנחה מקצועית את צוותי גני הילדים בכל הקשור לבריאות הילדים והעלאת המודעות לנושא האלרגיות.

על פי הנחיית ראש המועצה, כבר מספר שנים קיימות בכל בתי הספר וגני הילדים עמדות מזרקים מצילות חיים, לצד סייעות אישיות אשר מסייעות לילדים עם אלרגיות לשמור על בריאותם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן