news08.net/ads.txt

“מוות מחריד” | בזק”א רשמו את האירוע ה-115 של עריריים שנמצאו בביתם ללא רוח חיים – בקרית גת

בזק”א מדווחים שוב ושוב בשבועות האחרונים על כך שמתנדבי הארגון הוזעקו לטפל במקרים קשים ומזעזעים של ערירים שנמצאו מתים בביתם ימים לאחר מותם. רק אתמול נקראו לטפל בשני מקרים בהם נמצאו  בקריית גת ובקריית עקרון עריריים ללא רוח חיים לאחר שעל פי ההערכות סבלו מאירוע רפואי ונמצאו במצב של איבוד צלם אנוש ימים לאחר מותם. נראה כי לא מדובר בתושבים שהיו מוכרים לרשויות הרווחה, ואיש לא היה איתם ברגעים הקשים כשהלכו לעולמם.

יהודה שפיצר ואלכסנדר אורינג מתנדבי זק״א לכיש סיפרו על האירוע בקרית גת: ״מדובר בערירי בן 61 שגר לבדו, ככה״נ סבל מאירוע רפואי לפני מספר ימים ונפטר, הריח הנוראי נדף לחדר המדרגות והציק לשכנים, הם הזעיקו את המשטרה והכיבוי שפרצו לדירה ומצאו את גופת המנוח במצב של איבוד צלם אנוש”.

שלמה גוטליב ושרגא סופר מתנדבי זק״א שפלה שטיפלו בזירה בקרית עקרון: ״מדובר באישה ערירית כבת 50 שגרה לבדה, ככה״נ היא סבלה מאירוע רפואי לפני מספר ימים ונפטרה, לאחר שלא הגיעה לעבודה מספר ימים ולא ענתה לטלפון הזעיק המעסיק כוחות משטרה שפתחו את הדירה ומצאו את גופת המנוחה במצב של איבוד צלם אנוש”.

מתנדבי זק״א טיפלו בכבוד המת, הגופות הועברו למכון אבו כביר להמשך בדיקה וזיהוי, נסיבות האירועים נחקרות ע״י המשטרה. מזק”א נמסר: “שני אנשים מתו מוות מיותר ומחריד, לבדם, מבלי שאיש ידע על מותם או יגיש להם עזרה. מתחילת השנה הנוכחית טיפלו מתנדבי זק״א בכ115 מקרים קשים בהם נמצאו קשישים עריריים וגלמודים שעות, ימים ושבועות לאחר מותם”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן