news08.net/ads.txt

מוטי כהן פורש: “נאלצתי להתמודד גם עם אתגרים מסוג חדש, ניסיונות להתערבות בעבודת משטרת ישראל. מעורבות שאין לה מקום בארגון ולא נתתי לה יד”

“בתקופה האחרונה נאלצתי להתמודד גם עם אתגרים מסוג חדש, ניסיונות להתערבות בעבודת משטרת ישראל. מעורבות שאין לה מקום בארגון ולא נתתי לה יד” – על הדברים הללו אמון ניצב מוטי כהן, תושב שתולים המהווה גאווה גדולה ליישובי המועצה האזורית באר טוביה, אשר בשנתיים האחרונות כיהן כממלא מקום המפכ”ל. את הדברים כתב כהן באגרת ששלח לשוטרים ובה הודיע על פרישתו מהמשטרה, שעות ספורות לאחר שהשר לביטחון פנים אמיר אוחנה החליט להמליץ בפני ועדת גולדברג למינויים בכירים ולממשלה על מפקד מג”ב ניצב קובי שבתאי לתפקיד המפכ”ל.

“לנגד עיני עומדת כל העת חובת שמירת עצמאות המשטרה. לכן, עשיתי כל שלאל ידי על מנת להדוף ניסיונות התערבות אלו ולהותיר את המשטרה נקייה מכל שיקול זר”, כתב והוסיף: “סוד גלוי הוא, כי ניתן היה במספר הזדמנויות במהלך השנתיים האחרונות למנות מפכ”ל במינוי קבע. במשטרת ישראל קצינים בכירים רבים הראויים להמשיך ולהוביל את הארגון ובכוחם לייצר בו יציבות. נראה כי ההחלטה שלא למנות מפכ”ל קבע משך זמן כה ממושך, לא הייתה נטולת שיקולים זרים”.

“שנתיים הן תקופה ארוכה לשמש בה כממלא מקום מפכ”ל”, ציין כהן, “ועדיין, בחרתי להמשיך ולמלא את התפקיד עד למינוי מפכ”ל קבע לארגון. זאת, מתוך הבנה והכרה בגודל האחריות ותחושת השליחות בהובלת הארגון ובניהולו, במיוחד בתקופה לא יציבה זו. ראשית עבור הארגון, עבורכם השוטרים ועבור אזרחי מדינת ישראל”.

צפו באגרת ממ מפכל מוטי כהן

תושבי המועצה האזורית באר טוביה המעוניינים לקבל עדכונים וחדשות – לפני כולם, מוזמנים להצטרף לקבוצת הוואטסאפ. ההצטרפות הינה חינמית – בלחיצה כאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן