news08.net/ads.txt

מוטי פרנקו בחשיפה אישית: זה השינוי שעשיתי (וכדאי לכם לקרוא!)

פרנקו: החלטתי בתהליך ארוך ומודע, להפסיק “לגור בפייסבוק”

סגן וממלא מקום ראש עיריית באר יעקב, המחזיק בתיק החינוך, מוטי פרנקו פרסם רשומה חשופה ומרגשת ברשת.

“העשייה הציבורית דורשת המון משאבים: אישיים, משפחתיים, כספיים, נפשיים וכמובן פיזים. אבל היא מקפלת בתוכה לא מעט דוגמא אישית”, כתב פרנקו. “15 שנה אני בציבוריות היישובית בהתנדבות. 5 שנים בהנהגות הורים ויו”ר מייסד של הנהגת ההורים היישובית. בנוסף 10 שנים שאני נבחר ציבור, חבר מועצת העיר ומ”מ רה”ע בהתנדבות מלאה. 2 מערכות בחירות מוניציפליות ועוד 6 ארציות ב-10 שנים, רגעי מתח ושעות עבודה מאומצות גרמו לי לעזור לכל העולם ולהזניח את עצמי ובפועל לטפס במשקל (לרדת ולעלות שוב…).

“לפני 4 שנים בדיוק, החבר הכי טוב שלנו, מוטי דרעי ז”ל הסתלק לו פתאום. זה קרה חודשיים אחרי בחירות 2018 (יום חמישי 17.1.2019). רק הקרובים אליי באמת הבינו וידעו כמה זה טלטל אותי. זינקתי במשקל ב- 20 קילו, לא שמרתי על הבריאות שלי, בדיקות הדם היו גרועות ועברתי תהליך אישי עם עצמי.

החלטתי בתהליך ארוך ומודע, להפסיק “לגור בפייסבוק” ומצד שני הגברתי את העשייה הציבורית שלי ביתר שאת, דיברתי ונפגשתי אישית עם עשרות תושבים כל יום, עניתי לכל שיחה, לכל ווצאפ שקיבלתי, טיפלתי באלפי בנאות רבות של פניות ציבור והמשכתי להקשיב לכל תושב/ת שנתנו לי עצה טובה למען החינוך של הילדים שלנו.

לפני 3 חודשים, החלטתי שאני משלים את התהליך ועושה שינוי עומק גם בתזונה שלי והפעם אני עושה זאת – למען עצמי. נרשמתי לאבא חטוב בשיטה הלפטינית וכפי שאתם רואים, עברו רק 13 שבועות והחיים שלי השתנו. אני מרגיש צעיר יותר, (אומרים שגם נראה צעיר יותר מאוטוטו 50!) ובעיקר מלא אנרגיה וחיוני מתמיד.

תמצית העשייה הציבורית היא דוגמא אישית ואני מרגיש שזו חובתי לשתף אתכם שהמשקל היה משהו שתמיד הפריע לי ואני גאה בדרך שעשיתי ומקווה שאמשיך להתמיד. ויש משהו אחד שבוודאות אתמיד בו – אתם, תושבי ותושבות באר יעקב. אני עובד מסביב לשעות למען הילדים שלנו ומתחייב להמשיך להזניק את מערכת החינוך, בשיתוף פעולה עם רה”ע, באותה נחישות, באותה שמחת חיים וכמובן באותה המסירות”.

צילום: פייסבוק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן