news08.net/ads.txt

מומלץ: ילדי בימת הנוער ברחובות מציגים במהלך החנוכה את המחזמר “הקוסם”

״הקוסם״ הוא מחזמר הקלאסי המבוסס על הסיפור ״הקוסם מארץ עוץ״ ומוצג מדי יום ארבע פעמים, עד יום שישי השבוע, 15.12 (כולל). השנה, בשל הנסיבות, ההצגה במחיר סמלי לכרטיס: רק 20 ₪.

ההצגה החגיגית של מחזמר “הקוסם” בהיכל התרבות העירוני בית העם נפתח אתמול (ראשון, 10.12) בהדלקת נרות חגיגית ומרגשת על ידי ראש העיר, רחמים מלול ומחזיק תיק התרבות, עודד עמרם יחד עם אנטון, מילואימניק, אבא של שני חניכים מבימת הנוער, שהגיע הערב להפוגה קצרה אחרי חודש של לחימה בעזה. הדלקת הנרות החגיגית כללה גם שירי חנוכה ששרו כל היושבים באולם- יחד.


מוקדם יותר היום הציגו חניכי בימת הנוער את המחזמר בפני משפחות מהעוטף, ובפני משפחות משדרות.

מייד אחרי הדלקת הנרות, אל מול אולם מלא בקהל מפה לפה, הציגו ילדי בימת הנוער העירונית את ההצגה החגיגית של מחזמר ״הקוסם״ , על העלילה והשירים, לקול תשואות הקהל.
בקהל נכחו גם חברי מועצה נוספים, מנכ״ל החברה העירונית לתרבות נופש וספורט, אייל פרנקל ומנהל בימת הנוער ומ”מ מנכ״ל היכל התרבות אילן גרזי, מנכ״ל העירייה מאיר דהן, וכן מנהל מחלקת אירועים והפקות, שלמה טולדו.

בסיום ההצגה החגיגית בירך ראש העיר רחמים מלול את מאות הילדים המשתתפים במחזה, הודה להם על הקסם שחוללו, ואמר כי חשוב להזכיר בימים אלה את הלוחמות והלוחמים אשר מסכנים את חייהם במלחמה- באויר, ביבשה ובים. הוא שלח תנחומים בשם כל תושבי העיר לכל משפחות החללים במלחמה, וביקש לחזק את משפחות החטופים והחטופות שעדיין מוחזקים בעזה, וסיים בקריאה- עם ישראל חי וקיים.

״הקוסם״ הוא מחזמר הקלאסי המבוסס על סיפורו של פרנק ל. באום- ״הקוסם מארץ עוץ״, בעיבודו של אורי פסטר ולחנים של ירון כפכפי. המחזמר מציג בפני הצופים הצעירים את מסעה הקסום של דורותי וכלבה הנאמן טוטו אל ארץ עוץ. בדרכם אל סם הקוסם הגדול בעיר הברקת, פוגשים דורותי וטוטו את איש הקש – דחליל חסר מוח, את איש הפח חסר הלב ואת האריה חסר האומץ שנמלט מהקרקס, שמצטרפים אליהם במסע אל הקוסם בארץ עוץ.

קסם התיאטרון, התפאורה המרהיבה, התלבושות המושקעות והמוסיקה מעניקים הפוגה קצרה מהמציאות . בעוד שהפקות חנוכה רבות בוטלו, עיריית רחובות והחברה העירונית החליטו לקיים את המחזמר השנה כדי להעניק לילדים חוויה הפגתית, תרבותית ואיכותית קרובה לבית, במחיר מיוחד ומסובסד בסך 20 ₪ בלבד. המחזמר מתקיים בהתאם להנחיות פיקוד העורף.

חניכי בימת הנוער ביצעו חזרות מרובות ומאומצות לקראת העלאת המחזמר גם לאחר תחילת מלחמת חרבות ברזל בין האזעקות, בהתאם להנחיות פיקוד העורף, על מנת להעביר לקהל הצופים חוויה בימתית ומוזיקלית בלתי נשכחת.
מאחורי הקלעים פועל המערך ההפקתי של המחזמר, המורכב גם הוא מחניכים, וכולל איפור, תלבושות, תאורה, ותפאורה – כמו בכל מופע מן השורה הראשונה.
בבימת הנוער העירונית לומדים השנה כ-700 חניכים במגוון גילאים בתחומי התאטרון, זמר ומחול.

המחזמר מוצג מדי יום ארבע פעמים, עד יום שישי השבוע, 15.12 (כולל).

והשנה, בשל הנסיבות, ההצגה במחיר סמלי לכרטיס: רק 20 ₪. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

מחזה: אורי פסטר, מוזיקה ותמלילים: ירון כפכפי, בימוי: ז’ק זרביב, ניהול מוזיקלי: מוישל’ה יוסף, כוראוגרפיה: רעות טוויג
עיצוב תפאורה: שחף ביר, עיצוב תלבושות: סבטלנה וישטליוק, איפור ופאות: בר ברק, ניהול הפקה: בת חן קליין, מנהל בימת הנוער: אילן גרזי.

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: אולפני רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן