news08.net/ads.txt

מונעים את האסון הבא: עיריית רחובות ערכה סקר עצים ברחבי העיר

בעקבות הטרגדיה בטבריה בה נהרגה ד”ר אנה רימבורג מקריסת עץ דקל – עיריית רחובות ערכה לאחרונה סקר עצים בשטחים הציבוריים ובמוסדות החינוך בעיר.

לפני כשלושה חודשים נהרגה תושבת העיר רחובות, ד”ר אנה רימבורג ז”ל, בעקבות קריסת עץ דקל בטיילת בעיר טבריה. בעקבות האסון ועל מנת לשמור על ביטחונם של תושבי העיר רחובות, אגף גנים ועיצוב נוף הוביל לאחרונה סקר עצים בשטחים הציבוריים ובמוסדות החינוך. את הסקר ערך מומחה בתחום ומורשה מטעם משרד החקלאות.

במסגרת הסקר נסקרו כ-800 עצי דקל מסוגים שונים, בניהם: תמר מצוי, תמר קנרי, וושינגטוניה חסונה ועוד. הסקר בדק את מצבם הבריאותי של העצים, יציבותם, מבנה שלד הגזע, וכמובן רמת הבטיחות והסיכויים לקריסה ושבר העצים.

מתוצאות הסקר עולה כי ישנם 38 עצי דקל מסוכנים ברחבי העיר ולכן נדרשת כריתתם. אגף גנים ונוף מטפל בימים אלה ב-13 עצים נוספים באמצעות גיזום והורדת משקלים ובנוסף, 40 עצים נוספים מטופלים מבחינת קונסטורקטיבית.

עובדי האגף מיישמים בימים אלה את מסקנות סקר העצים כדי לשמור על בטיחות הציבור ועל שלמות העצים.
עיריית רחובות קוראת לתושבים אשר בשטחם הפרטי נמצאים עצים במצב מסוכן- יש לפנות בהקדם האפשרי לגורם מוסמך שיוודא את תקינותם ויציבותם של העצים- זה יכול להציל חיים!

ראש העיר רחמים מלול: “אגף גנים ונוף משלים בימים אלה את מסקנות הסקר כדי להבטיח את בטחונם של תושבי העיר. אני קורא לתושבים שיש בשטחם הפרטי עצים מסוכנים להיעזר במומחה מקצועי להסדיר את הנושא בהקדם”.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר יניב מרקוביץ: “מיד לאחר האסון בטבריה מיהרנו לבצע סקר עצים מקיף ברחבי העיר. עובדי אגף גנים ונוף עובדים במרץ כדי להשלים את מסקנות הסקר למען בטיחות התושבים ושלמות העצים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן