news08.net/ads.txt

מונעים גל שני: חברת סטרטסיס מסייעת להגדיל את כמות בדיקות הקורונה

במעבדת הקורונה הצה”לית בצריפין הסבו שתי מכונות לצורך זיהוי נגיף הקורונה. באחת המכונות אירעה תקלה והיא נמצאה ללא חלקים קריטיים לביצוע הבדיקה. כך, עלה הצורך להגדיל את התפוקות של בדיקת הקורונה. 

על מנת לתת פתרון מהיר לייצור החלקים החסרים, המרכז הטכנולוגי לאומי למלחמה בקורונה, בהובלת המנהל למחקר, פיתוח אמצעי לחימה ותשתית טכנולוגית במשרד הביטחון, פנה ליחידת האחזקה האווירית של חיל האוויר (יא”א 22),  אשר ביצעה סריקה ומידול של הפריטים.

היחידה ערכה את ההתאמה הנדרשת והדפיסה את אבי-הטיפוס לחלקים החסרים. לאור המצב נדרשה אספקה מהירה של החלקים בכמויות יותר גדולות ובזמן אמת, לכן נדרש ייצור בטכנולוגיית הדפסה בתלת ממד שכולל שימוש בחומר אטום ובטוח ליישומים רפואיים. צה”ל פנה לחברת “סטרטסיס”, חברה ישראלית שמובילה את תחום ההדפסה בתלת מימד בעולם; שם נענו לבקשה והדפיסו את החלקים על פי הפיתוח ההנדסי שביצעה יחידת האחזקה האווירית, בין לילה. במשך השבועיים האחרונים נבחנו החלקים שיוצרו, ונמצא כי הם מתפקדים כראוי ונמצאים בטוחים  לשימוש נרחב, אספקת בדיקות הקורונה גדלה מכך באופן משמעותי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן