news08.net/ads.txt

מוסדות החינוך המיוחד יחלו לעבוד בגן יבנה; פארק רמון יפתח החל משלישי: “ככל שיהיו התקהלויות נשקול את ההחלטה מחדש”

בגן יבנה ממשיכים בשיפור נתוני התחלואה, ונכון לשעה זו עומדים על 144 חולים פעילים ו-234 תושבים שנמצאים בבידוד. דרור אהרון קיים הערכת מצב עם מנהלי המחלקות ועם נציגי פיקוד העורף ומשטרת ישראל.
בישיבה הוחלט כי מוסדות החינוך המיוחד יעבדו החל ממחר ותיפתח מחדש גם השמרטפיה לילדי העובדים החיוניים, צוותי הרפואה וכוחות הביטחון. לאור הירידה בנתוני התחלואה הוחלט שמיום ג’ הקרוב בבוקר ייפתח מחדש  פארק ע”ש רונה רמון ז”ל לטובת התושבים ויוצב במקום פקח באופן קבוע וכך גם את הסקייטפארק. “ככל שיהיו התקהלויות נשקול את ההחלטה מחדש”, ציין אהרון.
עוד הוסיף: “חשוב להדגיש שהסגר עליו החליטה ממשלת ישראל יימשך עד יום רביעי ואחריו נחזור למודל הרמזור כך שככל שהנתונים ברשויות יהיו נמוכים יותר כך יינתנו יותר הקלות לאותן רשויות ולהיפך. אני רוצה לברך את צוות המתחקרות האפידמיולוגיות שלנו שנבחרו על ידי קצין רפואה ראשית ובכירים בצבא כדוגמא לכל הארץ לאופן בו צריך לבצע חקירות אפידמיולוגיות! כך צריך לפעול! אתן גאווה לכולנו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן