מוסלח טורק מיפו – זה ההרוג בפיצוץ האופנוע בכביש 431

המשטרה ממשיכה לחקור את נסיבות מותו של רוכב אופנוע בפיצוץ שארע בכביש 431 בסמוך למחלף ראשל”צ- באר יעקב. הבוקר (חמישי) הותר לפרסם כי ההרוג הוא מוסלח טורק, תושב יפו, שהשתחרר רק לפני מספר חודשים מריצוי עונש מאסר בכלא. מהחקירה הראשונית מסתמן כי מדובר במה שמכונה תאונת עבודה של הובלת מטען חומר נפץ ואולם כווני חקירה נוספים נבדקים.

הפיצוץ באופנוע עליו רכב טורק ושהיה ברשותו ארע מעט לפני חצות יום רביעי. עדי ראיה דיווחו על פיצוץ עז והזעיקו כוחות מד”א ומשטרה. לדברי אנשי מד”א, הפרמדיק נתנאל איתן והחובש הבכיר דובלה שחור, “ראינו אופנוע על הכביש ובמרחק ממנו גבר כבן 30 ללא סימני חיים, שנהרג במקום. לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו”. אריה מנדלזון, ראש סניף שפלה באיחוד הצלה, סיפר: “מדובר בזירה קשה. רוכב האופנוע שכב על הכביש. למרבה הצער, עקב הפציעות הקשות שמהן סבל מותו נקבע במקום”.

לאחר שנאספו ממצאים בזירה והתברר זהות ההרוג החלה כאמור חקירה לבירור הנסיבות שהובילו לפיצוץ. בין היתר נבדק האם הוצמד מטען לאופנוע או שמא כאמור מדובר בתאונת עבודה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן