מועדון הכדורסל “אליצור לוד”

עונת 22/23 נחתמה במסיבת סיום מיוחדת ורבת משתתפים.

עונת 22/23 נחתמה במסיבת סיום מיוחדת ורבת משתתפים. מעל 500 אורחים הגיעו ביום חמישי שעבר לאולם הספורט “נועם נריה”, כדי לחגוג את סיום העונה של אליצור לוד באווירה משפחתית וקסומה. המאורע התחיל עם מופע מרהיב של אייל הורן האגדי, המקפיץ כדורים בכל מיני גדלים, על הראש, הרגליים ועוד, שהיפנט את כולם עם יכולות השליטה שלו בכדור. בהמשך, יו”ר המועדון, אבי גולדברג, נשא דברי ברכה וסיפר על הערכים של האגודה ועל התכנונים והשדרוגים הצפויים לעונה הבאה. ולסיום חולקו צלחות אליפות לשחקני קבוצת הילדים ב’, מגני הוקרה לצוות המקצועי ולאנשים שתרמו למועדון. כמו כן, הוענקו גביעים למצטיינים/ות.       מדליות חולקו לכל ילדי/ות ביה”ס לכדורסל!

אבי גולדברג: “המועדון מוסר תודה ליוסי הרוש, מ”מ ראש העיר, למאיר אליהו, ראש אגף הספורט, לירון זרד, מנהל מחלקת הספורט ולעמיחי לנגפלד, חבר המועצה, שהגיעו וכיבדו בנוכחותם ומלווים את המועדון בכל ימות השנה. תודה גדולה לכל הצוות המקצועי של המועדון שנתן את כל כולו העונה, והפך אותה מטובה למצוינת. תודה אחרונה ומיוחדת להורים ולשחקניו/ות שלנו – אתם הלב של המועדון. עונת 23/24 – מצפים להתחיל!”.

נציין שאומנם העונה הסדירה הסתיימה, אבל חוגי הכדורסל ממשיכים לפעול בכל הכוח, והגביע ממשיך לנדוד. לכל מי ששאל – כן, אפשר להצטרף בכל עת! ואין צורך בידע מוקדם בכדורסל! לרישום לחוג: מתנ”ס דנוור: 08-920-0182. בהצלחה! עירוני הפועל לוד נערכת לעונה החדשה בשיא הכוח!

עונת 23/24 – יוצאים לדרך. ברוך הבא, קואץ’ פלצמן! מועדון הכדורסל הפועל עירוני לוד שמח לעדכן על החתמת המאמן אופיר פלצמן למאמן קבוצת הבוגרים לעונה הקרובה! בעונת 18/19 העלה אופיר את חבל מודיעין מהליגה הארצית לליגה הלאומית. בעונת 19/20 הוא אימן את קבוצת הנוער “על” של עירוני נס ציונה. בעונת 20/21 הוא אימן את הפועל כפר קאסם מהליגה הארצית ובעונת 21/22 אימן כאן בלוד, בליגה הארצית. בנוסף, אופיר עשה שתי עליות מליגה א’ לארצית עם אליצור אלקנה ועם מכבי בת ים. פלצמן, שמחים שאתה איתנו. שיהיה המון בהצלחה בעונה הקרובה. יאללה לוד! צילום: מתן בן עוז

ההרשמה למחנות הקיץ בכדורסל של הפועל עירוני לוד החלה!

הקיץ הזה תקיים הפועל עירוני לוד שני מחנות:

מחנה לכיתות ו’ עד ח’ שיתקיים בין התאריכים 02/07 עד 13/07

מחנה לכיתות ג’ עד ה’ שיתקיים בין התאריכים 16/07 עד 27/07

לרישום אצל המאמנים – אלכס: 054-598-1094 רע: 052-885-5651

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן