news08.net/ads.txt

מועדון הסרט השנתי “דוקו לייף” הושק בבימת הנוער: מאות תושבי העיר הגיעו לצפות בסרט בהשתתפות דב חנין

“אסור לוותר על עולם צודק” – כך חתם השחקן דב חנין את אירוע השקת מועדון הדוקו הראשון ברחובות שהושק במוצ”ש האחרון באולם בימת הנוער. מועדון הסרט “דוקו לייף” – סרטי דוקו שבמרכזם נושא חברה, סביבה בדגש על משבר האקלים ביוזמת חברת המועצה איטל בציר אלשיך ובתמיכת ראש העיר רחמים מלול. מדי חודש ביום חמישי שעה 20:30 יוקרנו סרטי דוקו לצד מפגש עם מרצה אורח בעלות של 20 ש”ח.

הסרט הראשון שהוקרן בסדרה הוא “החבר דב” שיצר הבימאי ברק היימן ורץ באולמות הקולנוע כבר 5 חודשים, מאות הקרנות ויותר מ-80 מפגשים של הקהל עם חבר הכנסת לשעבר – דב חנין וברק היימן. הסרט זכה להצלחה גם מחוץ לישראל ויוקרן החודש גם בפסטיבל ניו יורק.

חנין, פעיל חברתי וסביבתי שימש 13 שנים כחבר כנסת, זכה בתואר אביר לאיכות השלטון והפרלמנטר המצטיין מטעם המכון לדמוקרטיה, קידם ויזם מעל 100 חוקים חברתיים  וסביבתיים; חוק לעידוד השקעה באנרגיות מתחדשות , חוק אוויר נקי, חוק האכיפה הסביבתית , חוק הפיקדון החדש,  התייעלות אנרגטית במבני ציבור  ועוד לצד חוקים חברתיים;  להעלאת שכר מינימום, הארכת חופשת לידה, חוק הזכות לעבודה בישיבה, העלאת קצבת נכות ועוד.

“הרעיון לבחור דווקא בסרט זה התחיל, כשצפיתי ב’חבר דב’ לפני כחודשיים”, סיפרה בציר-אלשיך. “יצאתי מהסרט נרגשת ומאוהבת מדמותו של חנין, ובאותה נשימה חשתי תחושת החמצה. החמצה על כך שרבים לא יודעים ומכירים את אישיותו המופלאה משום שהיא רחוקה מאור הזרקורים והרעש. באירוע ההשקה ניתנה לי ההזדמנות לחשוף בפני הציבור הרחובותי והקהל הרחב את האדם דב; חייו הפשוטים הרחוקים מאור הזרקורים והתהילה. דמות של דון קישוט שגורמת לאנשים להתאהב ולהתעניין בו ללא קשר להשתייכות פוליטית כזו או אחר”.

דב חנין עזב את הכנסת אך המשיך בפעילותו החברתית והצטרף לתנועה “עומדים ביחד”, תנועה פוליטית של מאבק ושל תקווה, בעלת ערכים סוציאליסטיים, ששותפים בה חברים וחברות מכל קצוות הארץ. במפגש השיב חנין לשאלות הצופים וציין: “שאחת הבעיות שלנו בחברה שאיבדנו את הדימיון, איבדנו את היכולת להאמין שאפשר לשנות”. את המפגש חתם בנימה אופטימיות “אסור לוותר על עולם צודק”.

באירוע הבא תופיע העיתונאית נועה לביא על “צרנוביל”. להרשמה למועדון דוקו לייף [email protected]

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן