news08.net/ads.txt

מועמד מספר 5 ברשימת חד”ש תע”ל לכנסת ותושב רחובות, ד”ר עופר כסיף נפסל להתמודד לכנסת בגלל התבטאויות קיצוניות

ד”ר עופר כסיף הינו איש שמאל קיצוני משמאל למר”צ. ח”כ עודד פורר בנו של ראש העיר הקודם של רחובות שוקי פורר בעצמו תושב רחובות נרשם בין מגישי העתירה לפסילתו של כסיף. גם מיכאל בן ארי מתנועת הבית היהודי נפסל. עתירות לבג”ץ עדיין אפשריות עד יום ראשון הקרוב. 15 הצביעו בעד 10 נגד. כסיף נשאר בחוץ.

עודד פורר ציין בדיון על כסיף: “הוא שולל את קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית ותומך במאבק מזוין נגדה. כשאתה משווה את השלטון בישראל לרייך השלישי, אתה יודע מה צריך לעשות עם הרייך השלישי. הוא סבור שצריך להחליף את ההמנון, לתת זכות שיבה, וטוען שהמדינה מתנהלת כמדינה נאצית”.

פורר שהציג את העתירה בפני ועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-21: “עופר כסיף ועשרה כמוהו לא יצליחו במשימתם הלא קדושה לחלל את המדינה ולהפוך אותה לעוד מדינה ערבית מולטי לאומית במזרח התיכון. הדמוקרטיה הישראלית היא חסונה, היא יודעת להתמודד עם ביטויים קשים, ביטויים מכעיסים ומקוממים. אבל גם לזה צריך להיות גבול. סעיף 7א לחוק היסוד קובע את הגבול. את הסעיף צריך ליישם בהגינות, לפי המשמעות הרגילה של הדברים. ישנו כאן תהליך מסוכן של מדרון חלקלק. מרוב שרוצים להגן על חופש הביטוי, מסמנים לתומכי אוייבינו, למתנגדי מדינת ישראל היהודית והדמוקרטית, נסו אותנו עוד. מיתחו עוד את החבל”.

פורר סיכם ואמר: “סימנו לחורשי רעתינו את הגבול וקבענו שבדמוקרטיה הישראלית, מי ששולל את קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית לא יהיה חלק מהמשחק הדמוקרטי”.

ד”ר עופר כסיף ציין “אני בא מרקע אקדמי ותחום ההתמחות שלי הוא נושא של פשיזם, נאציזם ולאומיות בכלל. והתבטאתי כאדם פרטי . האמירה שלי שצריך להיאבק בגזענות מכוונת למאבק פוליטי לא מאבק באלימות, אלא נגד האלימות. בכל מקרה אם היו לי התבטאויות כאלה ואחרות הן היו בודדות והן נאמרו על ידי כאזרח רגיל ולא כאיש ציבור ולא בהכרח אשתמש בהן כנבחר ציבור”.

(צילומים מתוך פייסבוק)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן