news08.net/ads.txt

מועצה אזורית נחל שורק: כנס סוף שנה למרכז ברקת למחוננים שבניהולו הבלתי מתפשר של דוד ווצלר, התקיים במעמד ראש המועצה, אלי אסקוזידו

סוף השנה צוין במרכז ברקת למחוננים – בניהולו הבלתי מתפשר של דוד ווצלר – בהשתתפות 150 תלמידים מצטיינים ובני משפחתם. האירוע המרגש אורגן ברמה גבוהה מאוד ובמעמד ראש המועצה, אלי אסקוזידו.

את מירב המחמאות קיבל ווצלר. בין היתר נאמר כי עם המחשבה לפתוח במועצה מרכז לילדים מחוננים ומצטיינים מהעולם הדתי היה ברור שדוד ווצלר הוא האדם הנכון. “לשמחתנו, הוא לקח בשמחה את האתגר והקים במועצה מרכז חינוכי, טכנולוגי, אינטראקטיבי, תרבותי וערכי”, נאמר.

יצוין כי השילוב של מרכז כזה בנחל שורק הוא חלק בלתי נפרד מהחזון של ראש המועצה, אלי אסקוזידו שנרתם ומשתף פעולה עם המשימה לחנך את ילדי ישראל חינוך ערכי למצוינות אקדמית והמועצה משקיעה במרכז הרבה משאבים. הילדים המגיעים למרכז נהנים ממרכז הומאני – חברתי ומתכנית לימודים מגוונת הכוללת קורסים מתחומי האינטליגנציה השונים. המרכז מוכיח את עצמו כמשנה חיים ומשפיע ולא אחת ניתן היה לשמוע את סיפוריהם של תלמידים והורים על ההשפעה החיובית של המרכז על הסטודנטים הצעירים.

במהלך הכנס הוצגה תערוכת הפסיפס המרהיבה של תלמידי המרכז. תערוכה זו מוכיחה כי יצירתיות היא שם המשחק במרכז וכי אומנות הינה רלוונטית בכל תחום. ראש המועצה אלי אסקוזידו הדגיש בדברים שנשא את המילים שנבחרו לשמש כסלוגן המרכז בשנת הלימודים שחלפה – ”להעז, להמריא גבוה” המוכיחים פעם אחר פעם כי בכל מה שקשור בחינוך בנחל שורק “השמים הם ממש לא הגבול”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן