news08.net/ads.txt

מועצה אזורית נחל שורק מובילה זו השנה השלישית ביוזמת תושביה את פרויקט ”לקדושים” – פרויקט לימוד תורני לזכר הנופלים במערכות ישראל

מועצה אזורית נחל שורק מובילה זו השנה השלישית ביוזמת תושביה את פרויקט ”לקדושים” – פרויקט לימוד תורני לזכר הנופלים במערכות ישראל.

כל אחד ואחת לוקח/ת על עצמו/ה לימוד דף גמרא או תנ”ך אחד (או יותר) ויחד מסיימים את הש”ס והתנ”ך בפחות מ-24 שעות. הצטרפו עוד היום לאלפי יהודים בכל רחבי העולם והירשמו ללמוד דף גמרא, פרק משניות או תנ”ך ותקבלו שם של אחד החללים ללמוד לעילוי נשמתו. הרשמה בלחיצת כפתור פשוטה באתר לקדושים www.lekedoshim.com.

אלי אסקוזידו, ראש המועצה: “זה לא מקרי שבחרנו אצלנו במועצה אזורית נחל שורק ללמוד תורה לעילוי נשמת החללים ובכך להנציח את זכרם, המועצה שלנו מכונה מדינת התורה בזעיר אנפין”.

בתוך כך, ביום רביעי ג’ אייר 8.5 בשעה 15:15 ייערך טקס הסיום באולם המתנ”ס ביד בנימין במעמד רבנים ואישי ציבור. הטקס ישודר בשידור ישיר בדף הפייסבוק של מועצה אזורית נחל שורק. הכניסה חופשית.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן