מועצה אזורית תמר נערכת למטיילים ביום העצמאות

מטיילים רבים צפויים להגיע לטייל באזור גם ביום העצמאות | הציבור מתבקש לשמור על הטבע ולהקפיד על הבערת אש ומנגלים רק במקומות המיועדים לכך

אלפי מטיילים באביב הקצר במ.א. תמר, המועצה מודה לעובדיה בשטחי התיירות

במ.א. תמר נערכו מבעוד מועד לפסח וליום העצמאות, תקופת האביב הקצרה ברחבי המועצה בטרם יגיע הקיץ לארץ ים המלח.

לקראת פסח נשתלו פרחים במתחם התיירות בעין בוקק, נוקו החופים והדרכים במתחם התיירות כאשר לאורך ימי החג פקדו את האזור אלפי מטיילים שהגיעו לחופי ים המלח, לנחלים,

למלונות באזור ולאטרקציות התיירותיות ברחבי המועצה ובהן סיורים שארגן אגף התיירות במועצה בהם השתתפו עשרות משפחות של מטיילים.

הסיורים השונים כללו טיול שקיעה מודרך במישור עמיעז, סיור עקרבים בנחל זוהר, תצפית כוכבים עם טלסקופים בפארק הדקלים שבמתחם מלונות ים המלח וסיור חקלאי ברכב ספארי בכיכר סדום שכלל גם טעימות. כמו כן רבים פקדו את פארק נחל אמציהו הסמוך ונהנו מבריכות השכשוך במקום.

יצוין כי בשל המטיילים והנופשים הרבים ברחבי המועצה, פינו עובדי המועצה לאורך ימי הפסח כ- 365 טון של אשפה ממתחם התיירות, הנחלים ויישובי המועצה. נדגיש כי למרות תקופת המלחמה מדובר בעליה של   יותר מ-40 טון  משנת 2023. נתון המצביע על הרצון לנורמליזציה, יציאה לטבע ואסקפיזם שמתאפשרים במרחב מ.א. תמר, ים המלח.

במועצה מעריכים כי מטיילים רבים יגיעו לטייל באזור גם ביום העצמאות וקוראים לציבור לשמור על הטבע ולהקפיד על הבערת אש ומנגלים רק במקומות המיועדים לכך.

בנוסף, אורחי מתחם התיירות בתקופה זו זכו להכיר את עובדי המועצה הנותנים להם שירות לאורך השנה. ביוזמת המועצה נתלו בשטחי הפרסום בעין בוקק כרזות ‘הלב הפועם’ ובהן תמונות ותפקידים של עובדי מועצה, כדי להוקיר להם תודה על עבודתם גם בימי חופש ונופש של כלל המבקרים, שלא מודעים לעובדות ולעובדים שדואגים בשטח לפיתוח ושימור ארץ ים המלח עבור הציבור.

◼️ לקבוצת חדשות דימונה, מצפה רמון, ערד ומגילות ים המלח בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – תרבות, בילוי ופנאי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – תחבורה, תיירות ותעופה לחצו כאן

צילום: איתי ברנע | איתמר גרינברג | מ.א. תמר

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן