מועצת באר יעקב מחריפה צעדים: צמצום מספר התלמידים השוהים בביה”ס מדי יום

לאור העלייה במקרי הקורונה במוסדות החינוך בארץ ועל מנת לשמור על בריאות הילדים, החליטו במועצת באר יעקב לאחר ישיבת עבודה יחד עם סגן מחזיק תיק החינוך מוטי פרנקו, לצמצם את מספר התלמידים השוהים בבית הספר מדי יום.

הדבר נעשה גם על דעתה של יו”ר ועדת חינוך ובריאות חברת המועצה טלילה מזרחי. לכן, יש לשים לב לחלוקה הבאה, לפיה הנחה ניסים גוזלן את מנהל ביה”ס ד”ר יהל שחר: בימים ראשון ושלישי ילמדו פיזית בבית הספר רק תלמידי כיתות ז’-ח’ במתכונת של חצאי כיתות.

בימים שני ורביעי ילמדו פיזית בבית הספר רק תלמידי כתות ט’-י’ במתכונת של חצאי כיתות. בימי חמישי תתקיים לכולם למידה מקוונת בזום. תלמידי שכבות יא’-יב’ ממשיכים למידה רגילה- מתכונות, בגרויות, תגבורים ומרתונים כרגיל.

מתכונת זו יוצאת לפועל החל מיום א’ הקרוב ה-7.6.20 ועד לסיום הלימודים (שכבת י’ מסיימת ב18.6.20 ושכבות ז-ט מסיימות ב30.6.20).

בד בבד עם התחלת המתכונת בפועל, נבחן יישומה גם בבתי הספר היסודיים בכפוף להתפתויות הארציות בנושא הקורונה וקצב התחלואה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן