news08.net/ads.txt

מזכרת בתיה: הישג ענק לגבי גאון, יוספה חליבה וזהבית דרוויש

בתחילת כהונתו ידע גבי גאון, ראש המועצה המכהן, כי לא פשוטה הדרך, שכן מזכרת בתיה הייתה מצויה בגרעונות גדולים. היום, (שישי) פרסם גאון, שמקפיד על שקיפות מלאה ול הציבור תמונה ששווה 10 מיליון ש”ח – כלשונו.
“בשעה שהשיח בישראל נסוב בימים אלה גם סביב הנושא הכלכלי, חשוב לעדכן בעת הזאת גם על מצבה הכלכלי של המועצה”, כתב. “שימו לב לגרף המתאר את צמצום הגרעון הנצבר בכ-10 מיליון ש”ח (!) החל מכניסתנו לתפקיד בסוף נובמבר 2018 ועד כה, לפי הפירוט הבא:
✅ 4.3 מיליון – התייעלות ארגונית שוטפת.
✅ 2.5 מיליון – קרן מקרקעין של המועצה, בהתאם לתכנית ההתייעלות ובאישור משרד הפנים.
✅ 3.5 מיליון – הסדר חוב ארנונה מול משרד הביטחון באישור משרד הפנים.
לדברי גבי גאון: “לא פחות חשוב – נוכח עליות המחירים בארץ שהכבידו על המועצה, לא יזמנו העלאת ארנונה בכל התקופה אפילו לא בשקל אחד! המועצה עדיין במצב כלכלי רגיש מאוד ונמשיך גם בשנים הקרובות לנהל את הכסף שלנו במדיניות אחראית זו. במקביל, אנו ממשיכים לפעול ללא לאות לקידום הבנייה בפארק הטכנולוגי לשם יצירת הכנסות ארנונה מסחריות. יודגש, שלמרות תהליכי ההתייעלות הכלכלית הצלחנו להרחיב, לשפר ולקדם את השירותים הניתנים לתושבים.מזכרת בתיה היא היישוב המבוקש ביותר באזור ונמצאת בתנופת עשייה בכל תחומי החיים. ויש לנו עוד הרבה משימות קדימה לרווחתכן. תודה גדולה לחבריי להנהלת המועצה, ליוספה חליבה המנכ”לית, לזהבית דרוויש הגזברית ולכל מנהלי ועובדי המועצה הנהדרים שלנו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן