news08.net/ads.txt

מועצת גן יבנה ברשימת הרשויות היציבות בישראל

מועצת גן יבנה ממשיכה להתנהל באחריות ובמקצועיות והיא נכללה ברשימה המכובדת של הרשויות היציבות בישראל על פי הדו”ח הכספי המבוקר לשנת 2018 שפרסם משרד הפנים. 

במכתב שהגיע ממשרד הפנים נמסר כי גן יבנה עמדה בתבחינים הכספיים והמנהליים ולפיכך תהיה זכאית להקלות בהתנהלות מולו במהלך אישור התקציב. בין היתר, גן יבנה עומדת בכל כללי הניהול הכספי התקין, בשיעור הוצאות שכר, שיעור מלוות, בדוחות הכספיים, בפרסום מכרזים, העסקת עובדים ועוד. 

ראש המועצה, דרור אהרון: “אני גאה בכך שגן יבנה נכללת ברשימת הרשויות היציבות בישראל, רשויות אשר עומדות בקריטריונים הכספיים של ניהול תקין על פי משרד הפנים. המועצה פועלת בשקיפות מלאה, על פי חוק, מתייעלת, מקדמת פרויקטים גדולים וזוכה לאמון של משרדי הממשלה. אני רוצה להודות לסגני וממלא מקומי, עו”ד סביון יניב, שיחד עם מנכ”ל המועצה והגזבר עושים עבודה מצוינת בנושא הכספי. בימים אלה של חוסר ודאות, לצד הפגיעה המתמשכת במענקי האיזון חשוב לי להוביל את גן יבנה קדימה, תוך שמירה על הקופה הציבורית והתנהלות כלכלית אחראית”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן