news08.net/ads.txt

מועצת גן יבנה פתחה את שנת הלימודים תשפד

אלפי הורים ותלמידים פתחו ביום שישי האחרון את שנת הלימודים תשפ”ד בגן יבנה

אלפי הורים ותלמידים פתחו ביום שישי האחרון את שנת הלימודים תשפ”ד בגן יבנה. ראש המועצה, דרור אהרון, יחד עם סגניתו חברת המועצה ומחזיקת תיק החינוך, ירדנה אוקמן, סגן ראש המועצה האמון על החינוך הדתי, ירון ניסים, מנהלת מחלקת החינוך, עינת פיליפסון, מנהלת מחלקת גני הילדים, איילת בן דוד ובעלי תפקידים נוספים ביקרו בכל מוסדות החינוך ביישוב על מנת לוודא פתיחה תקינה של שנת הלימודים ולברך את הצוותים החינוכיים והתלמידים הנרגשים. 

בין היתר, ראש המועצה חנך את המבנה המחודש והמשודרג של בית הספר בן גוריון שנמסר למועצה כשבוע לפני פתיחת השנה והוא כבר מאובזר ומוכן במלואו, נערכו שיפוצים מסיביים והוחלפה תאורה בבית הספר מכבים, נוספו גני וכיתות תקשורת לצד טיפול בליקויים נוספים שאותרו. 

בנוסף, במהלך הביקור והיום כולו חולקו חולצות ממותגות שהכינו ביחידה לביטחון קהילתי בהובלת ציפי שילוח יחד עם  מחלקת החינוך לעידוד המודעות לשמירה על הזהירות בדרכים עבור ילדי כיתות א’. ראש המועצה פגש גם את השמיניסטים החדשים מבתי הספר התיכוניים אורט רבין ונעמי שמר, איחל להם הצלחה והצטלם איתם לתמונה המסורתית.

ראש המועצה, דרור אהרון: “פתחנו את שנת הלימודים תשפ”ד בהצלחה. נערכנו מבעוד מועד והעבודה ניכרת בכל אחד ממוסדות החינוך והגנים בהם ביקרנו למעט מספר ליקויים שיטופלו במיידיות. התרגשתי לפגוש את ההורים והתלמידים. תלמידים יקרים, אתם בידיים טובות, צוותי החינוך שלנו נמצאים כן בשבילכם וגם אנחנו, עלו והצליחו, שנת לימודים פוריה בשמי ובשם כל עובדי המועצה”. 

◼️ לקבוצת החדשות בגן יבנה לחצו כאן

צילום: דוברות מועצת גן יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן