news08.net/ads.txt

מועצת העיר ה-15 של קריית גת, בהובלת ראש העיר כפיר סויסה, יצאה לדרך

בטקס חגיגי ורב משתתפים שנערך אמש, קיימה מועצת העיר ה-15 של קריית גת בראשות ראש העיר הנכנס כפיר סויסה, את מושבה הראשון בהיכל התרבות העירוני.

בשעה טובה: מועצת העיר ה-15 של קריית גת הצהירה אמונים ויוצאת לדרך!

ראש העיר הנבחר כפיר סויסה נשא נאום מרגש והציג את חזונו ואת תוכניות העבודה שלו לעיר: “עברנו שנה לא פשוטה עם מערכת בחירות ארוכה וכעת אני מצפה מכולם לשנס מותניים כאשר המשימה החשובה ביותר היא להישאר מאוחדים. ידענו במשך 70 שנים לחיות יחד וכך זה ימשך בעתיד. בהנהגתי כל אחד ירגיש כאן בבית ואני מתחייב לכך. אנו נדאג לצרכים של כלל הקהילות בקרית גת ונהפוך את העיר לאחת הערים המובילות בארץ בכל תחום ותחום, בחינוך, בספורט, בתרבות, בתעסוקה, בחדשנות. יש כאן פוטנציאל אדיר ואנו נממש אותו ביחד.נפעל ביושר, שקיפות ומקצועיות. התושבים הם בעלי הבית של העיר ודלתי תמיד תהייה פתוחה עבורכם״.

בהמשך הצהירו אמונים ראש העיר וחברי המועצה ע”פי הנוסח “אני מתחייב לשמור אמונים למדינת ישראל ולמלא באמונה את שליחותי במועצה” לקול תרועות הקהל.

אח”כ פנה ראש העיר כפיר סויסה למנות סגנים ולהאציל סמכויות לחברי מועצת העיר: עמי ביטון יכהן כמ”מ ראש העיר וממונה על ההנדסה והועדה המקומית. יגאל ויינברגר יכהן כסגן ראש העיר ממונה על החברה הכלכלית. ארז חסון ימונה לסגן ראש העיר בתואר וממונה על הכספים ועל הבטחון. ראובן אלקבץ ממונה על כח האדם בעירייה, אגף שפ”ע ותחום הספורט. יעקב אפראימוב ממונה על הקליטה. שלומי בטיטו ממונה על תמיכות והקצאות. שמעון דיוויס ממונה על החינוך החרדי. יוסף חיימוב ממונה על נוער וצעירים. עופר ראובני ממונה על הרווחה. מתניה גבאי מונה על הביקורת. זלמן הכט ממונה על בריאות ואיכות הסביבה.

ראש העיר כפיר סויסה מינה את חברי הועדות במועצה וכן דירקטורים לחברות ולתאגידים העירוניים.

את הערב הנעימה הכנרית קסניה קוזודוי והנחתה במקצועיות ובחן שירה שלי.

בסיום הערב ביצעו חברי מקהלת “לב קרית גת” המיוחדים את שירת התקווה, כפי שעשו גם בהשבעת הממשלה בכנסת ישראל.

גם בשעה חגיגית זו קריית גת זכרה את נופליה ובקהל נכחו משפחות שכולות, תושבות העיר אשר איבדו את יקירהן במלחמת “חרבות ברזל”. הדוברים נשאו תפילה להצלחת כוחות הבטחון ושובם של החטופים במהרה לביתם.

במהלך הערב הוענקו תעודות לחברי המועצה הפורשים: ויקטור בורוכוביץ, יובל אביסדריס, עו”ד חיים אברג’ל, יקיר אורן ושולמית סהלו.

סויסה כתב בפייסבוק:

יצאנו אתמול לדרך באופן רשמי עם ישיבה חגיגית וראשונה של מועצת העיר ה-15.

אני מאחל בהצלחה לחברי המועצה הוותיקים והחדשים. זו זכות עצומה לשרת את הציבור בקריית גת ונפעל יחד למען שיפור החיים בכל תחומי החיים.

אני מבקש להודות להמוני התושבים שהגיעו, ובראש ובראשונה לבני המשפחות השכולות של העיר קריית גת שכיבדו אותנו בנוכחותן. כפי שאמרתי בדבריי, אנו נמצא את הדרך הראויה ביותר להוקיר את זכרם של גיבורי העיר שנפלו בקרב על הגנת המולדת.

אנו מסיימים שבוע מוצלח מאוד במסגרתו התחלנו להניע עבודת מטה לקידום התוכניות הגדולות שאני מתכנן להוביל בחינוך, בביטחון, בתרבות, בפנאי, בספורט ובכל תחומי החיים. יש עבודה רבה לפנינו.

◼️ לקבוצת חדשות קרית גת והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – הבמה הפוליטית, בחירות לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית קריית גת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן