news08.net/ads.txt

מועצת עיריית רמלה ה-16 יצאה לדרך

חלקו הראשון של הטקס הוקדש לפרידה משמונה חברי מועצה יוצאים | ראש העיר מיכאל וידל הודה להם על עשייתם למען העיר רמלה ותושביה והעניק להם תעודת הוקרה

בטקס חגיגי ומרגש שהתקיים בהיכל התרבות ברמלה, הושבעו 19 חברות וחברי מועצת עיריית רמלה ה-16.

בטקס, שהועבר בשידור חי בעמוד הפייסבוק של ראש העיר ועיריית רמלה, לקחו חלק ראש העיר – מיכאל וידל, חברות וחברי המועצה הנכנסים והיוצאים ובני משפחותיהם, מכובדים רבים בהם: שר החוץ – ישראל כ”ץ, שרת התחבורה – מירי רגב, ח”כ דוד ביטן – יו”ר ועדת הכלכלה, ח”כ דני דנון – יו”ר הליכוד העולמי ותושבות ותושבי העיר.

כמיטב המסורת, חלקו הראשון של הטקס הוקדש לפרידה מחברי המועצה היוצאים, סה”כ 8 במספר.

ראש העיר מיכאל וידל הודה להם על עשייתם למען העיר רמלה ותושביה והעניק להם תעודת הוקרה. בהמשך הערב ובחלקו המרכזי התקיים טקס הצהרת האמונים בו עלו זה אחר זה והצהירו 19 חברי המועצה הנכנסים אמונים ובכך להפוך לחברים מן המניין במועצת העיר.

עוד קודם לחלק החגיגי נשאו דברי ברכה, רבה של העיר רמלה האדמו”ר הגאון הרב יחיאל אבוחצירא שליט”א. בנוסף שר החוץ – ישראל כ”ץ ושרת התחבורה – מירי רגב ברכו את ראש העיר על זכייתו לקדנציה נוספת, איחלו לו ולחברי המועצה הצלחה רבה, וסיכמו כי ממשלת ישראל תעמוד לצידו של ראש העיר בכדי להמשיך להצעיד את העיר להישגים נוספים.

ראש העיר הנבחר, מיכאל וידל נשא דברים ואמר:

“אני מברך את 18 חברי מועצת העיר ה-16, שביחד איתי משלימים את 19 נבחרי הציבור של העיר. המועצה הנוכחית מגוונת ומייצגת נאמנה זרמים שונים באוכלוסייה ובקהילות בעיר. ואכן, כשמסתכלים על הרכב המועצה, מבינים באופן הברור ביותר מדוע טבעתי את הסיסמה המפורסמת: רמלה עיר עולם’. כל אחד ואחת מכם מביא איתו את המטען התרבותי, המסורת, והמנהגים שלו, וביחד אנחנו מרכיבים פסיפס אנושי מרתק ומדהים.  אי אפשר שיהא הפסיפס שלם, אם חלק קטן ממנו מנותק. ולכן עלינו להיות תמיד מחוברים ומאוחדים למען העיר רמלה.

על כתפינו, חברי מועצה נכבדים, מוטל כל גודל המעמד להיטיב עם מי ששלח אותנו לבצע את תפקידינו. איננו פועלים לעולם בחלל ריק. אנו עובדי ציבור ושליחי ציבור כאחד, והמשמעות לכך כבדת משקל.

לכל החלטה שנקבל, לכל פעולה שנעשה, יהיו השלכות. ולכן עלינו לדאוג ולהקפיד על ענייניות, מקצועיות, טוהר מידות וניקיון כפיים. הבה נהיה ראויים למי שבחר אותנו ושלח אותנו למשימה קדושה זו. הבה ניגש למשימות שהוטלו עלינו בחרדת קודש ולא נשכח לרגע לשם מה אנו נמצאים כאן”.

את הטקס הנחה, תושב העיר דוד ברזילי. את האירוע המרשים הפיקו מחלקת מזכירות העירייה בניהולו של רון חסיד בשיתוף מחלקת אירועים, מחלקת תרבות, אגף דוברות והסברה, מחלקת ביטחון ורשת המתנ”סים.

 

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – הבמה הפוליטית, בחירות לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן