מועצת קריית עקרון השקיעה מאות אלפי שקלים לקראת שנת הלימודים החדשה

בשבוע שעבר התבשרנו כי קריית עקרון מצויה במקום הרביעי בארץ מבחינת זכאויות לבגרויות, והיום עם פתיחת שנת הלימודים תשפ”א, המועצה מודיעה כי נעשתה השקעה כלכלית גדולה, בעיקר בגני הילדים, בהיקף של 375 אלף שקלים. במסגרת ההכנה לשנת הלימודים החדשה נוספו הצללות, מתקנים משחקים, חיפויים ושיפוצים נרחבים במוסדות החינוך המקומיים.  

כ-1600 תלמידים פתחו הבוקר, יום שלישי, 1 בספטמבר, את שנת הלימודים תש”פא במועצת קריית עקרון. מתוכם 539 יתחילו את המסע החינוכי שלהם ב-20 גני ילדים ברחבי המועצה. 350 מתוכם בגנים ממלכתיים, 161 בגנים ממלכתיים דתיים ו-28 בגנים לחינוך מיוחד. 509 ילמדו בבית ספר היסודי “בן צבי” וזוהי הפעם הראשונה בה בית הספר חוצה את רף ה-500 תלמידים, ו-310 בבית הספר היסודי “אוהל מאיר”. באולפנת פלך ילמדו 352 תלמידים תושבי המועצה וכ-92ילמדו במוסדות לחינוך מיוחד.  

מועצת קריית עקרון פתחה את שנת הלימודים תשפ”א בהשקעה כספית ניכרת במגוון מוסדות חינוך: 

בבית הספר “בן צבי” בוצעה הצללה בסך 54.000 ₪;  בבית הספר “אוהל מאיר” בוצעה הצללה בסך 35.000 ₪;   התקנו 4 מיתקני משחקים בגני הילדים בסך 120.000 ₪;  בוצעו הצללות בגני משחקים בסך 80.000 ₪;  הוספו תאי שירותים בגנים בסך 26.000 ₪; הוחלפה גדר מוסדית בגן  אירוסים בסך 44.000 ₪ ובוצע חיפויי לגן אירוסים בסך 16.0000 ₪.

חובב צברי, ראש מועצת קריית עקרון: חינוך, חינוך, חינוך – מבחינתנו, מועצת קריית עקרון, אין דבר חשוב מזה. שהרי בלעדי חינוך, השכלה ומעורבות קהילתית, לא נוכל להתקדם כמועצה. אני גאה בכל מי שתרם לפתיחה המופתית של שנת הלימודים החדשה. זה לא היה קל לאור הנסיבות המיוחדות של השנה אך עם המון תושייה, סבלנות ותחושת שליחות שמלווה אותנו כל יום, כל היום – הצלחנו. ולדבר החשוב לנו מכל, לדור העתיד שלנו – אני מאחל ומייחל להם לשנת לימודים פוריה, נעימה, מאתגרת ומעניינית. זהו חג שמח לכולנו. תצליחו”. 

אביבה וגנר,  מנהלת אגף החינוך במועצה ב-4 שנים האחרונות:  “לאורך החודשים האחרונים נערכה הרשות המקומית להכנת מסגרות החינוך באופן מייטבי, יחד עם צוותי החינוך מנהלות הגנים, מנהלות בתי הספר וצוות הסייעות. אנחנו גאים ומעריכים את המאמצים שנעשים כדי לאפשר למידה בטוחה ורציפה לילדים בישוב שלנו. ארצה גם להודות למשה לוי, מחזיק תיק החינוך, על הליווי והתמיכה בצוותי החינוך לאורך כל הדרך. משה פועל לאורך כל שנות מסירותו מתוך אמונה שהחינוך הינו נדבך חשוב ומשמעותי בבניית קהילת קריית עקרון, ועל כך אנו מודים לו כולם”. 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן