news08.net/ads.txt

מועצת קריית עקרון התקינה מצלמות אבטחה בפארק שמיר

השבוע הושלמה התקנת המצלמות בפארק שמיר, מצלמות אלו מחוברות ונצפות ע”י מחלקת הפיקוח במועצה המקומית. המצלמות מתוכנתות להתריע אוטומטית על פעולות חריגות, והחומר המצולם שנשמר בהן יכול לשמש ראיה נגד פורעי חוק.

זוהי רק יריית הפתיחה כחלק מתוכנית כוללת, בה יותקנו מצלמות אבטחה ב-33 אתרים שישדרו בזמן אמת למוקד העירוני המתכונן לקום במבנה המועצה. המצלמות מתוכנתות כך שהן יתריעו אוטומטית על כל פעולה חריגה הנקלטת בהן, וכאשר תזוהה פעילות חריגה יזניק המוקד צוותי פיקוח, שיטור ואבטחה. הצילומים שנשמרים במצלמות מהווים חומר ראייתי שעשוי לשמש את המשטרה בהגשת כתבי אישום נגד עבריינים ופורעי חוק.

המצלמות החדשות מצטרפות לעשרות מצלמות פיקוח ואבטחה שכבר פועלות ברחבי המועצה – בפארקים, בגנים ציבוריים ובכניסות ליישוב. במועצה מציינים כי בימים אלה נערכת מחלקת הפיקוח להתקנת מצלמות נוספות במרחב הציבורי.

הצבת המצלמות יחד עם סיורי פיקוח ואבטחה יחזקו את תחושת הבטחון בקרב התושבים, יבטיחו את הסדר הציבורי ויתנו מענה איכותי לאירועים חריגים.

לדברי מנהל הפיקוח שרון לוי: “הצבת המצלמות ברחבי הישוב תאפשר לנו לפקח, לאכוף ולבקר על הנעשה במרחב הציבורי באופן מיטבי”.

חובב צברי, ראש מועצת קריית עקרון: “נמשיך להתקין מערכות הגנה ואבטחה כדי להגביר את תחושת הביטחון של התושבים בימי שגרה ולהיות ערוכים בזמן אמת”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן