news08.net/ads.txt

מועצת קריית עקרון: “מבקשים מכלל התושבים לגלות ערנות”

במועצת קריית עקרון מבקשים מהתושבים לגלות ערנות ולבדוק לגבי שכניהם המתגוררים לבדם. בקשה זו עלתה מאחר והמקרים השכיחים ביותר שבהם מטפלים מתנדבי ארגון זק”א הם של קשישים שמתו בביתם ועברו ימים, שבועות ואפילו חודשים, לפני שגופותיהם נמצאו.

כאמור, בזק”א, נמצאים כבר תקופה ארוכה בקמפיין הקורא לכל התושבים להיות ערניים לשכנים קשישים המתגוררים לבדם, אומרים כי “אסור לאבד את הסולידריות שלנו. המבוגרים מתמוטטים מפציעה קלה, החלקה או בעיה שיכולה להיפתר ברגע, ואחרי יום יומיים – כשאין מישהו שיודע על מצבם – לצערנו מגלים את זה כשכבר אי אפשר לעזור”. בנוסף מדגישים בזק”א שלא רק מבוגרים יכולים למות לבדם בביתם, וכי צריך להיות ערניים לכל דייר שמתגורר לבדו.

 

ממועצת קריית עקרון נמסר: “מבקשים מכלל התושבים לגלות ערנות, לבדוק לשלום השכנים ולעדכן אותנו אם זיהיתם מצוקה או נושא שנדרשת התערבות של המועצה. לדיווח אנא צרו קשר באמצעות המוקד העירוני בטלפון 08-6543517 או 108 – המוקד העירוני ימשיך לפעול כרגיל 24 שעות, 7 ימים בשבוע”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן