news08.net/ads.txt

מופעי התרבות חוזרים במרחבים פתוחים, הקהל יחולק לקבוצות של עד 20

הופעות תרבות יתחדשו מיד במקומות פתוחים. המתחמים יחולקו לקפסולות של עד 20 איש בכל קבוצה. כל הופעה תזדקק לאישור מראש של משרד הבריאות. זה המתווה שסוכם הערב (יום א’) והוצג בתום פגישת נציגי ענף התרבות עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר האוצר ישראל כץ, שר התרבות והספורט חילי טרופר ושר הבריאות יולי אדלשטיין.

 

נתניהו אמר בתום הפגישה: “קיבלנו החלטה לפתוח את ההופעות בחללים פתוחים, תחת קפסולות במסגרת מאוד מבוקרת. במקביל, לבדוק את האפשרות של פתיחת ההופעות בחללים סגורים תחת תכנית ה’רמזור’ של פרופ’ גמזו, הוא יגיש לנו אותה בשבועות הקרובים. בינתיים אנחנו רוצים מיד לזוז עם הופעות במרחב הציבורי הפתוח”.

שר התרבות טרופר: “אני שמח מאוד שעולם התרבות חוזר לחיים. רה”מ, שר האוצר, שר הבריאות ואנוכי קיימנו מפגש חשוב עם אמנים, וסוכם שבאופן מיידי יוכלו לחזור המופעים בחללים הפתוחים. כבר בשבועות הקרובים יוגש מתווה שיאפשר גם חזרה בחללים הסגורים. עולם התרבות הוא עולם חשוב. זו גם בשורה לפרנסה של עשרות אלפי אנשים שמטה לחמם נשבר, וזו גם בשורה חשובה למיליוני ישראלים בימים קשים שיוכלו לחזור ולצרוך תרבות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן