news08.net/ads.txt

מופע סילבסטר כפול בהיכל הספורט באשקלון | אדיר גץ & מאיה דדון | כך פותחים את 2023 ◼️ כל הפרטים!!

פותחים את השנה האזרחית החדשה – 2023 בשני מופעים גרנדיוזיים בערב אחד: אדיר גץ ומאיה דדון ישרפו את הבמה בהיכל הספורט העירוני באשקלון, במוצ”ש, 31.12

כולם כבר יודעים – שנת 2022 הייתה שנה מדהימה ומלאת הישגים עבור אדיר גץ. 2 מופעי סולד אאוט ענקיים בהאנגר 11, סיבוב הופעות בתור אורח ראשי יחד עם אייל גולן, להיט שטח ורדיו ענק – “אני אוהב, אני מכור, אני שרוף”, להיטים שכתב לזמרים אחרים ועוד המון הופעות מרגשות ברחבי הארץ. בתאריך 31.12 מגיע אדיר גץ לסגור שנה מדהימה בהיכל הספורט אשקלון עם מופע סוחף וכל הלהיטים הגדולים!!

גץ מיצב את עצמו כאחד מהאמנים המצליחים ביותר בשטח, בהופעות בקופות פתוחות, כשכל הכרטיסים להופעותיו נמכרים מראש ומוכרזים כ’סולד אאוט’. בצניעות ועם עבודת שטח קשה ועקבית, הצליח לכבוש את לב הקהל הרחב עם שיריו, כשהוא חתום על כמה מהלהיטים הגדולים של השנים האחרונות (“עשר אפס לך”, ״בדיוק כמו שהיא”, תמיד נשארת”, ״דירה קטנה בחיפה״,”לא ביקשתי מלחמה”, ״ילד בשדות״, ״מיליונרים״ ועוד..) – שירים שחצו גילאים, מגדרים והפכו אותו לאחד מיצרני הלהיטים הבולטים בעשור האחרון בישראל. גץ נחשב לפרפורמר ענק בהופעות חיות אשר מעביר הופעה על כל גווניה, החל מרגש וביצועים מיוחדים על פסנתר ועד לשירים מקפיצים שמרימים את כולם על הרגליים.

ומאיה דדון? תעשו הרבה כבוד לנערה שכבשה את המדינה. תוך חצי שנה, הפכה דדון מתלמידה בחטיבת ביניים בקרית שמונה, לזמרת הכי אהובה ומושמעת. הכל התחיל בזכות הלהיט “חוץ ממך” שהתפוצץ בטיקטוק עם אלפי סרטונים ומיליוני האזנות וצבר למעלה מ-2.5 מיליון השמעות בספוטיפיי ו-6.8 מיליון צפיות ביוטיוב. הסינגל השני שלה, “כמו שאני” זכה להצלחה גם כן והדרך לפסגת הבמה נסללה עבורה, הרבה בזכות צמד המנהלים רוברטו בן שושן ושוקי ביטון שהחתימו אותה בסוכנות המשותפת שלהם “אייקון”. החיבור בין מאיה לסוכנות נוצר לאחר שבתקופת הסגרים של מגיפת הקורונה היא העלתה לרשתות האינסטגרם ויוטיוב תיעודים של ביצועי כיסוי לשיריהם של עומר אדם ועדן בן זקן. מי שנחשף לביצועיה הוא שוקי ביטון – בעלה של ה-כוכבת עדן בן זקן, שהביא אותה לסוכנות החדשה – שם היא חתמה על חוזה הקלטות.

מומלץ לשריין כרטיסים במכירה מוקדמת. (פתיחת שערים בשעה 19:30) – להזמנת כרטיסים במחיר מוזל (119-149) >> לחצו כאן

צילום: מאיה דדון צילום: קסם צלמים | אדיר גץ צילום: אלי חדידה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן