news08.net/ads.txt

מופע שאסור לפספס: The Flamenco Show של מיכל נתן הרחובותית

The Flamenco Show – מבית להקת הפלמנקו הישראלית  | הרקדנית מיכל נתן, רחובותית לשעבר, חוגגת 25 שנה להקמת להקת הפלמנקו הישראלית ויוצאת במופע בכורה המשלב מוזיקה אלקטרונית לצד מוזיקה ספרדית מסורתית על במה אחת | 18/8 יום ה’ –  21:00 סוזן דלל

הרקדנית והכוריאוגרפית- מיכל נתן, רחובותית לשעבר, שהקימה לפני 25 שנה את להקת הפלמנקו הישראלית ומאז להקת הפלמנקו זכתה להצלחה בינלאומית וקטפה פרסים ברחבי העולם.  בימים אלו מיכל נתן בחזרות לקראת מופע הבכורה The Flamenco Show – מופע חדש המציע לצופה  “חליפה” עכשווית, בת ימינו. תוך מתן ביטוי וכבוד למסורת הספרדית.

הפעם, בחרה מיכל נתן לשלב את העולם של המוזיקה האלקטרונית לצד המוזיקה הספרדית המסורתית על במה אחת. לדבריה: “כפי שעולם החדשנות מבקש ליצור גיוון diversity, כך גם עולם האמנות והמחול מבקש לקבל השראה ולשלב בתוכם עולמות נוספים” נתן מוסיפה: “במופע The Flamenco Show , היה חשוב לנו להביא לידי ביטוי עולמות נוספים שנדמה כי הם מנוגדים ולא שייכים, אך ביחד נוצר שילוב הרמוני. כך ניתן להיחשף במופע לשילוב בין נגינת הגיטרה והשירה המסורתית לבין המוסיקה אלקטרונית המופיעות יחד בלייב על במה אחת”.

שפת המחול של הפלמנקו במופע זוכה לתת ביטוי לז’אנרים נוספים הקיימים במחול הספרדי – הפולקלורי והספרדי כגון: ה’חוטה’, המגיעה היישר מחבל ארגון וחבל הבסקים וה- ESCUELA BOLERA –  הבלט הקלאסי, הספרדי מתקופת המאה ה-17 וה- 18.

המופע מורכב מ- 4 מערכות, כאשר כל מערכה עוסקת בקבוצה ממקצבי הפלמנקו מקבלת אפיון מיוחד משלה.  נתן מסכמת ואומרת:  “המופע מציג תהליך אבולוציוני טבעי, שראוי שיתרחש באמנות עכשיווית . הוא מגיש את פירות הסקרנות והתשוקה במרחב תוך התנסות וצורך לחקור ולפרוץ גבולות. כל זה נעשה לא מתוך רצון ותולדה של מרד, אלא מתוך תולדה ורצון לדבר את השפה העכשיווית לצד מתן כבוד למסורת ולתרבות רבת שנים.

רעיון, ניהול אמנותי וכוריאוגרפיה: מיכל נתן

אלקטרוניקה: goodwolf

שירה וגיטרה: שוקי שוויקי, אופיר עטר

ריקוד: להקת הפלמנקו הישראלית: מיכל נתן, יעל זיתוני, מורן רון, אילת שחר,

מאיה שני פלנבאום

פאלמאס: ליה שיינפלד

עיצוב תלבושות: ורוניקה שור

עיצוב תאורה: יעקב ברסי

ניהול הצגה: אורנה גרץ

ניהול, שיווק והפקה: קרן רגב-אביב

עלות כרטיס: 150 ₪ | כתובת: סוזן דלל. להזמנת כרטיסים בטלפון: 03-5105656  או באתר סוזן דלל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן