news08.net/ads.txt

מושלמת!!! בפעם השישית ברציפות, מכבי רחובות מנצחת ושומרת על מאזן מושלם

בפעם השישית ברציפות, מכבי רחובות מנצחת ושומרת על מאזן מושלם. בשלישי האחרון גברה הקבוצה של אבנר יאור על באר שבע בתוצאה 84:78.

‘מושלמת’ הוא לא רק שם המחזמר שמפיקה החברה העירונית בהשתתפות חניכי בימת הנוער, לתושבי העיר לקראת חג החנוכה אלא התיאור המדויק לקבוצת הספורט הטובה בעיר וכנראה גם במדינה: מכבי רחובות. הקבוצה של אבנר יאור אינה עוצרת ורושמת שישה משחקים ללא הפסד, כאשר ביום שלישי המשיכה מכבי רחובות לשמור על מאזן מושלם, תוך תצוגת כדורסל מופלאה. הפעם הייתה זו הפועל באר שבע שספגה הפסד מוחץ בביתה, בהיכל הקונכיה בבירת הנגב. קולמן סיים עם 23 נק’, רלפורד עם 21, שעשוע עם 14, אירם עם 9, אוחנון עם 6, דרפיץ’ עם 4 וחולודוב עם נקודה.

בקבוצה מנסים לשמור על פאסון ורגליים על הקרקע. בדף הפייסבוק הרישמי של המועדון נכתב: “כשנגמרות המילים נותר לומר רק דבר אחד… יש!! ניצחנו בבירת הנגב, את הפועל באר שבע, מהאריות של הליגה. שישה ניצחונות מתחילת העונה עדיין ללא הפסד ואנחנו רוצים להמשיך ולהתקדם קדימה… רק קדימה ויש לנו מסר קטן בשבילכם תושבי רחובות, אנחנו רוצים אתכם איתנו יד ביד. מצטרפים להצלחה ממלאים את האולם ומוכיחים שיש כדורסל ברחובות”.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן