משהו על אובדן עשתונות. מצטער על אורכו של הפוסט.

במסעי הבחירות השונים המתקיימים בגדרה נשפכו המון האשמות ואף הכפשות חלקם הלא קטן אף עבר את הקו האדום הדמיוני המותר לפי אמות המוסר של כל צד והבנתו איך מתקיימת קהילת גדרה.

מהמקובלות המוסריות הוא, שאדם אשר בחר ללכת לפוליטיקה לקח בחשבון שחלק מהאש תופנה אליו ועל המועמד להיות מוכן לכך. עם זאת, גם במסגרת “המותר” הזה צריכים להשמר גבולות מוסריים וטענות נגד צריכות להיות עינייניות לגופו של התפקיד ויכולתו של המועמד לעמוד במשימה אליה העמיד את מועמדותו.

לכן: אין לשפוט או לתקוף אדם על נטיתו המינית, מוצאו ו/או מוצא הוריו או עמדתו הפוליטית בנושאים לאומיים או אחרים,זאת כמובן, כל עוד הינו שומר חוק. מי שתוקף או עושה שימוש כזה לטעמי טועה, משום שאין תכונות אלו ודומות להן אמורות להשפיע על תיפקודו במועצת המושבה.

מכאן שביקורת יש לעשות עיניינית על המועמדים בלבד.

אך, בשבועות האחרונים אנו נתקלים במסע הכפשה מסוג חדש.

נגד התומכים במועמד.

אומר שנית, התומכים מותקפים אישית!!

אנשים שמביעים דעה מחשבה או כיוון מותקפים. מסע הכפשות נגדם גובל בשקרים ובפגיעה ישירה במשפחתם ובמקור פרנסתם. הכפשות ישירות בוטות ומאד מפחידות.

איזו סיבה יש לתקוף את מר אייל רביד כאשר כל מה שהאיש הזה עושה זה רק טוב לקהילה בה הוא חי? על תרומתו ותרומת רעייתו היקרה לקהילה המקומית יעידו מאות אם לא יותר אנשים אשר קיבלו ללא תמורה עזרה ותמיכה מסוגים שונים במגוון מקרים, בחלק מהמקרים גם כאשר לא קם אפילו צדיק אחד לתמיכה. אז הוא מביע תמיכה ביואל… מה לא בסדר? למה לפגוע בו בפרנסתו ובמשפחתו?

למה נעשים מאמצים לפגוע בשימי לוז בפרנסתו ובמשפחתו על תמיכתו הברורה ביואל? שימי לוז שהוא ורעייתו פעילים כל ימות השנה במבצעים שכל תכליתם עשיית טוב בקהילה. למה???

איזו סיבה יש לרסס השמצות וקללות על גדר ביתו של גל ביסברג האיש שמנסה כל השנה להרים פרוייקטים לטובת הקהילה במושבה ויעידו על כך מאות משפחות שבזכות פועולו ופועולם של אחרים, זכו לחגוג חגים בכבוד ועוד התגייסויות שכולן לטובת האחר.

נכון, גל הינו איש יחסי הציבור של המועצה אך מידיעה אני אומר אין לו יד ורגל ומילה ואפילו לא שיחת טלפון בקמפיין הבחירות הנוכחי ואליו מופנית אצבע מאשימה כאילו הוא מנהל את קמפיין ההשמצות והינו חבר במטה יואל דבר שיקרי לחלוטין.

לא זאת אף להעלות מהעבר כתבות עיתונים שהוצאו מהקשרם נגדו ונגד תומכי יואל נוספים.

למה לעודד את הגדרתון לקריאה לתומכי יואל ורווח כקרפדות וצרצרים?

במה אשמה בעלת עסק בגדרה שהיא מאויימת שהעסק שלה יפגע רק בשל תמיכתה ביואל?

בהחלט, יתכן ויש תומכי רשימות אחרות שמרגישים דומה. אני מספר מה אני חוותי ברמה האישית ועדויות ממקור ראשון ואת דעתי בעיקבות חוויות אלו.

ישנם עוד מקרים מכוערים המופנים בפרסומי הפחדה ואיומים אישיים כלפי תומכים ביואל . בחלק מהמקרים, ה “קלים” שבהם, תומכי יואל נחסמים על ימין ושמאל מלהגיב ולהביע דעה או מושמצים

נסיונות הפחדה ונסיונות לפלגנות והרחקה של תומכים מלמדים על חוסר אחריות והתעלמות מהמחיר הכבד לקהילה, כאילו אין מחר. ויש !!!

התנהגות זו מלמדת אותי על אובדן עשתונות .

אובדן עשתונות, הגורם לתגובות פומביות בסופרמרקט של צעקות על אשה מבוגרת שכל חטאה שהיא חושבת שונה וזאת על ידי המועמד עצמו.

אובדן עשתונות, הגורם לתגובה ילדותית של המועמד עצמו עד כדי הגברת ווליום של רמקולים וויכוח קולני עם משרת ציבור ללא התחשבות בסביבה במקום ציבורי, גם אם אולי אולי החוק עומד לצידו.

אובדן עשתונות, כאשר נשלפים כאן בלי סוף איומי תביעה משפטית ללא הגיון ושכל .

אובדן עשתונות, בישיבות מועצה תוך העלבת ח. מועצה ולקרא לו סמרטוט.

ביומיים האחרונים ביתר שאת, אנו נתקלים בהתנהגות אלימה מפחידה כמעט, תוך שימוש בפטנטים שיווקיים זולים היסטריים המעידים יותר מכל על אובדן עשתונות.

אובדן עשתונות זה דבר מפחיד. אובדן עשתונות גורם לשיקול דעת מוטעה וחוסר קור רוח כפי שמתבקש ממנהיג ישוב.

מועמד המנהל קמפיין הפחדה היסטרי כזה, סובל לדעתי מחוסר יכולת לשלוט בעצמו ובעצביו בכל עת שיש לו תחושה שדברים אינם מתנהלים לפי הבנתו ורצונו.

לטעמי, תכונה ילדותית זו, הינה בעייתית בניהול מועצה מקומית בה בכל רגע ישנו מקרה שהוא בלתי צפוי מראש המאלץ אותך לחשיבה יצירתית לפתרון של בעיות, בודאי כאשר ראש הישוב נמצא בקשר עם ציבור רחב ומגוון של אנשים תושבי המקום.

כאשר יש אובדן עשתונות מגיע כאוס, אובדן שליטה ושימוש מוטעה בכח ובכלים העומדים לרשותך.

לדעתי יש כאן בעיה חמורה ואסור להקל ראש בבואנו לבחור מי ינהל את הישוב שלנו.

לתפיסתי יואל הוא האדם המתאים ביותר לניהול המושבה ולמלא את צרכי התושבים. !!!!

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן