מותג האופנה האיטלקי FURLA משיק את קולקציית SPRING SUMMER 2024

בקולקציה ניתן למצוא את הדגמים האהובים המזוהים עם המותג במגוון צבעים המתאימים לעונת האביב והקיץ ובבדים קיצים המשדרים חופשה והנאה

קולקציית אביב- קיץ 2024 של פורלה מציגה תיקים שמשתלבים בסיטואציות מחיי היומיום ויוצרים רגעים שרוצים לנצור

האישה של פורלה מתאפיינת באלגנטיות, פונקציונאליות ועכשוויות. אישה בעלת אורח חיים מודרני ומלא בהתרחשויות. החל מפעילות ספורטיבית בבוקר, דרך ארגון הבית, פיתוח קריירה ובילוי לילי עם חברות /ובן זוג. נשות פורלה הן נשים שחוצבות מרחב שליו בתוך חיים בקצב מהיר, ומגלות הנאה מהיכולת להיות פשוט מי שאת.

בקולקציה החדשה, נחשף לראשונה הדגם  FURLA NUVELA בשפה של FURLA תיקי ה- Nuvela הם כמו ענן. בדיוק כמו FURLA שתמיד במרדף מתמיד אחר שיווי משקל מוחשי ורוחני, מנסים במותג להעניק לתיקים צורה המפתחת חיבור רגשי לתיק. מדובר בארבעה תיקים חדשים אשר מציעים מגוון דרכים לשאת אותם, על מנת להשתלב כמה שיותר באורח החיים של הלקוחה.

FURLA NUVELA החדש מתאים עצמו ללקוחה ולא להפך. עם קווים אווריריים, קיפולים רכים, גוונים חיים כמו קרני שמש העוברות דרך פריזמה כדי להיפתח ברוחב הספקטרום, ה- Nuvela “לוכדת” שינוי וקלילות בתוך אובייקט שהוא תיק, אבל גם דרך ייחודית להסתכל על העולם- דרך פואטית, מרחפת, המעוררת את הקשר עם תנועת היקום.

על הקולקציה:
בקולקציה ניתן למצוא את הדגמים האהובים המזוהים עם המותג במגוון צבעים המתאימים לעונת האביב והקיץ ובבדים קיצים המשדרים חופשה והנאה. ניתן למצוא תיקי קלאצ’ ותיקים קלועים, בשילובי צבעים של ירוק וקש, כחול וקש וכתום וקש.
התיקים העשויים קש קלוע, לצד התיקים בהדפסי פרחים וציפורים יקפיצו כל לוק ויתנו הרגשה של חופשה אביבית נפלאה.

עוד בקולקציה ניתן למצוא את הדגמים הבולטים של המותג ביניהם:   FURLA Metropolis, Furla Diamante, FURLA 1927,FURLA Gilda ועוד, לצד מבחר רחב של ארנקים וארנקי כרטיסי אשראי בצבעוניות רחבה. צבעים קלאסיים של שחור, לבן וחום לצד צבעוניות אביבית של ורוד, כתום, ירוק וטורקיז.

ניתן להשיג בחנויות FURLA בקניון רמת אביב ובכיכר המדינה וב-TERMINAL X

 אודות FURLA

FURLA נוסדה בשנת 1927, על ידי אלדו פורלנטו (Aldo Furlanetto) בבולניה איטליה. המותג בעל DNA איטלקי ומורשת של מעל 90 שנים בייצור תיקים, ארנקים, נעליים ואקססוריז מעור איכותי, פורלה מתמחים באיכות מוקפדת, מלאכת יד ארטיזנלית, חדשנות עיצובית ואיכות בלתי מתפשרת.

 

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – לייף סטייל-טיפוח, אופנה, עיצוב לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – צרכנות ומבצעים: מה חדש על המדף? מה יורד מהמדף? לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן