news08.net/ads.txt

מזכרת בתיה: בן 40 הובהל לבית החולים לאחר שמעד בדרך לתפוס מחסה מהטילים

גבר כבן ארבעים, תושב מזכרת בתיה, הובהל לבית החולים קפלן לאחר שמעד בדרכו לתפוס מחסה בזמן האזעקות מפני ירי הטילים מעזה. אך הוא לא היחיד שהגיע לבית החולים בשל פציעה בדרך לממ”ד: בת 57 מגדרה, בת 55 מיבנה ובת 85 מיבנה אף הובהלו לבית החולים מאותה הסיבה. השלושה הראשונים טופלו ושוחררו ואילו בת ה-85 אושפזה בשל פגיעה בצוואר ובירך.

כידוע, הלילה חמאס איים בירי על תל אביב בחצות – ודקות לאחר מכן האיום מומש: ב-00:09 נשמעה אזעקה בגוש דן עם שיגור מטחים מרצועת עזה. האזעקות נשמעו בזו אחר בזו למשך יותר מרבע שעה גם בערים נוספות במרכז, בשפלה, בשומרון, באשדוד ובאזור נתב”ג. בתל אביב ובאזורים רבים אחרים נשמעו הדי פיצוצים. בזרוע הצבאית של חמאס הודיעו כי שיגרו את מטחי הרקטות לאשדוד ולגוש דן בתגובה להפלת מגדל אל-ג’לאא.

האזעקות ביבנה פילחו את השקט בחוץ, לאחר מכן נודע על נפילת רסיסים באזור היס פלאנט ובצומת גן יבנה דווח על נפילה בשטח פתוח ללא נפגעים.
דובר מד”א, זכי הלר מסר כי “נכון לרבע לאחת לפנות בבוקר לא התקבלו במוקד החרום 101 של מגן דוד אדום, דיווחים על נפגעים, כוחות מד”א שסורקים את הדיווחים שהתקבלו, לא איתרו נפגעים כתוצאה מירי הטילים. חובשים ופאראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי לכ-10 נפגעים קל שנחבלו בדרכם למרחב המוגן, ובנוסף לנפגעי חרדה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן