news08.net/ads.txt

מזכרת בתיה חוגגת 71 למדינת ישראל. בתכנית האמנותית: בועז שרעבי ולהקות המושבה

חג העצמאות יצוין הערב, החל מהשעה 20:30 באמפיפארק יצחקי במזכרת בתיה שם יחגגו התושבים עצמאות חוגגים ברוח ישראלית עם הזמר בועז שרעבי, קוגומלו – מאסטר הילדים של ישראל במופע קפוארה ואקרובטיקה מרהיב לכל המשפחה, מופעי להקות מקומיות, מתחם הפעלה וכייף לכל המשפחה, d.j  לנוער ומופע של “אריות ציון” רקדני פריסטייל פסטיגל בהפעלת הנוער בריקודי ברייקדאנס ועוד.

בנוסף, לרשות התושבים שיגיעו לחגיגות יועמדו דוכני מזון במחירים סבירים והם ייהנו ממופע זיקוקי דינור. לדברי ראש המועצה גבי גאון, “אירועי יום העצמאות עומדים השנה בסימן הקהילתיות והאחדות, הבאים לידי ביטוי בתכנית אומנותית מגוונת ומותאמת לכל הגילאים. השנה ניתן גם דגש על פיקוח מחירי ממכר המזון שיהיו נגישים לכל כיס. אני מאחל לתושבי מזכרת בתיה ולכלל תושבי ישראל חג עצמאות שמח ומזמין את כל התושבים לקחת חלק באירועים”.

מזכרת בתיה | שינויים בהסדרי התנועה מערב יום הזיכרון ועד סיום חגיגות יום העצמאות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן