מזכרת בתיה: 5 תושבים נוספים אובחנו כחולים. גן פרטי ומועצה נסגרו

במועצת מזכרת בתיה עודכנו על 5 תושבים נוספים שנמצאו חיוביים לנגיף הקורונה. שני ילדיה של תושבת, נבדקו ונמצאו אף הם חיוביים לנגיף. הילד, בגיל בית ספר יסודי לא נמצא כעת בשום מסגרת חינוכית. הילדה לומדת בגן יסמין – הגן נסגר, הצוות והילדים נכנסו לבידוד. הורי ילדי הגן קיבלו במהלך השבת הודעה בעניין.

ילדה נוספת, תלמידת כיתה א׳ בבית ספר בורג, משתתפת במסגרת בית הספר של החופש הגדול בבית ספרה, בשלב זה לא ידוע מקור ההדבקה. מנהל בית הספר יוציא להורים הודעה מפורטת בעניין בהקדם.
– תושב נוסף, נדבק במקום עבודתו שמחוץ למושבה, שוהה בביתו בבידוד. בני משפחתו השוהים עמו בבידוד יבדקו בהקדם.
– תושבת נוספת, נדבקה במקום עבודתה, מחוץ למושבה. שוהה בבידוד בביתה, בני משפחתה הנמצאים עמה בבידוד יבדקו בהקדם.

ראש המועצה שוחח באופן אישי עם המשפחות של כלל המאומתים, בשלב זה, מדובר באירועים שונים, ללא קשר בין מקורות ההדבקה. נוכח המצב, נאלצו במועצה לסגור גן פרטי וגן מועצה.

ראש המועצה, גבי גאון: ״אני שב וקורא שלא לשלוח את הילדים למסגרות החינוך במידה וקיימים תסמינים של חום/שיעול/חולשה כללית. כמו כן, אבקש להקפיד על הנחיות משרד הבריאות בדבר חובת השהייה בבידוד, עטיית מסכה, שמירת מרחק והגיינה אישית. אנחנו עומדים לרשותכם ונסייע ככל שיידרש. יחד ובאחריות, נשמור על הבריאות שלנו״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן