news08.net/ads.txt

מזל טוב! אייל ודניאל חשפו את השם שבחרו לבתם

דובר ביה״ח קפלן, אופיר לוי, מסר כי במזל טוב בשעה 02:04 לפנות בוקר ילדה דניאל גרינברג, אשתו של אייל גולן, תינוקת בריאה במשקל 3.360 ק״ג בסיוע מסור ומקצועי של צוות המיילדות בחדר הלידה. אייל גולן: ״כל ילדיי נולדו בבית החולים קפלן שהוא בית עבורנו, ואני רוצה להודות בחום לצוות הרפואי על העזרה הרבה לפני ובמהלך הלידה שעברה בצורה נעימה וטובה. התוצאות מדהימות״.

זמן קצר לאחר הלידה המדוברת, דניאל פרסמה סטורי ובו היא חשפה את השם שהשניים בחרו לבתם הבכורה, ומדובר בשם די מיוחד. “לא יאמן איך ברגע אחד כל העולם שלך מתהפך”, כתבה דניאל, “תודה בורא עולם שהבאת לנו אותה בריאה ושלמה, לכל השאר אנחנו כבר נדאג לכל החיים”.

“תודה בעלי על התמיכה לאורך הדרך, אין לי ספק שתהיה אבא מדהים למיאל שלנו”, סיכמה דניאל. מבדיקה ראשונית עולה כי פירוש המילה מיאל בצרפתית ובספרדית היא דבש, אך דניאל ואייל עדיין לא כתבו מה משמעות השם הייחודי שבחרו לבתם, שגם מכיל את כל האותיות בשמות של ילדיו של אייל: ליאם, אלין ויאן.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן