news08.net/ads.txt

מזל טוב: ענת בראל מונתה לתפקיד מנכ״לית מרכז קהילתי ״מפגשים״

ענת, שבחמש שנים האחרונות ניהלה את מתנ״ס אזור, היא בעלת תואר בייעוץ חינוכי וקרימינולוגיה, בוגרת קורסי ניהול וקורס דירקטורים וכן בעלת היכרות מקצועית עם כל תחומי התרבות והפנאי הקהילתיים ויש לה ניסיון בהובלת תהליכים ארגוניים.
לאחר 5 שנים בתפקיד, רוני שני קדמיאל תתחיל בתפקיד חדש כמנכ״לית רשת קהילה ופנאי בעיר. ראש המועצה, גבי גאון: ״אנו מקבלים בברכה את ענת בראל כמנכ״לית הבאה של המרכז הקהילתי שלנו. הקהילה היא העוגן המרכזי של המושבה ויחד נמשיך לפתח אותה במגוון תחומי פעילות. תודה לרוני שני קדמיאל על חמש שנים של פעילות מוצלחת. מאחלים לה הצלחה רבה בחולון”.
יו״ר הנהלת מרכז קהילתי ״מפגשים״, חגית איסר: ״תודה לרוני שני קדמיאל על העשייה המרובה בתקופת כהונתה, על פיתוח התרבות, הספורט, הפנאי והקהילה במרכז ״מפגשים״. אני מבקשת לברך את ענת בראל על כניסתה לתפקיד מנכ”לית מרכז מפגשים. ענת מביאה איתה סט ערכים התואם את תפיסת העולם של ״מפגשים״: שירותיות, זמינות, מקצועיות ומחויבות עמוקה לתושבי מזכרת בתיה. אני וכל צוות הנהלת המרכז, מצפים לעבודה המשותפת עם ענת”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן