news08.net/ads.txt

מזל עקרב | תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט 6-12.8.2021

מזל עקרב | תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט 6-12.8.2021

המון מחשבות על רקע חומרי וכלכלי יוצרת שבוע הפכפך. קבלת עזרה ממקור חיצוני עוזרת לכם להתחזק במעט ומעניקה אופטימיות וגם תקווה. זהו שבוע שיש בו התחזקות וחיבור לאמונה. המגמה הרוחנית הזו חשובה ומעניקה לכם משמעות שמסייעת לכם לעבור את היום.

באופן כללי: למרות חוסר במצב רוח זהו שבוע טוב נכונות להתנדב ולעזור לאחר תספק לכם את היכולת להרגיש נחוצים. בבית: יש לגלות סבלנות בעיקר כלפי הילדים הקטנים. כמו כן, היו נכונים להכיר בעבודה שאתם לא יודעים את הכול ולכן יהיה זה אך טבעי להיעזר בחוכמתם של האחרים כדי לקדם נושאים שחשוב לכם לקדם ולפתור.

עבודה: שבוע חיובי ועמוס בעיקר לנהגים שבינכם ולאלו שנמצאים בתחום ההובלה המשלוחים, ההסעות וכדומה. כמו כן ניתן לראות שדווקא כעת יש לחלקכם הזדמנויות לחזור למעגל של עשייה אם רק תרצו בכך. לאלו ששוקלים לעבור הסבה מקצועית כדי לדעת שזהו צעד נבון ביותר.. ב”ה תעשו ותצליחו.

זוגיות: זהו שבוע שיש בכוחו להעניק למערכת הזוגיות שלכם את המשמעות והחיזוק שדרושים כעת. השתדלו להתעלות מעל רגשות אי חשק וחוסר רצון ובכך תוכלו להימנע ממצבים של מתח. נושאים שקשורים בהריון הפרייה ולידה עולים על הפרק. אירוע משמח כמו יום הולדת, ברית או יום נישואים נחגגים בצמצום אך בשמחה רבה. חופשה או טיול עולים על הפרק והדבר מומלץ לכם בחום.

טיפ לשבוע טוב יותר: ראש השנה נמצא ממש מעבר לפינה וב”ה יחול ממש בעוד חודש וזה הזמן לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק בעזרת התֳרולוגיה וקלפי הטארוט. בייעוץ רוחני זה, נבקש בענווה מהשם יתברך לדעת וגם לראות את כול אשר כתוב לנשמתכם בשנה הבאה וב”ה גם נזכה לקבל תשובה על השאלה: מה יש בכוחכם לעשות כדי להפוך את תשפ”ב לשנה חיובית בעבורכם?. שבוע טוב, חודש אלול מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בניתוח סופי- גם חוקי הטבע הם רק יציריו של בורא העולם. לא משנה עד כמה אנחנו משועבדים ל”משעבדים” חיצוניים או פנימיים, תמיד ישנו פתח לתקווה – תמיד יש פתח לשינוי מפתיע.

לאתר של עוזי הכוהן לחצו כאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן