news08.net/ads.txt

מזל קשת | תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט 6-12.8.2021

מזל קשת | תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט 6-12.8.2021

שחרור והקלה. השבוע נפתח באווירה טובה. תקופה לא ברורה שהתאפיינה בחוסר נחת, תסכול, בלבול וחוסר ודאות מסתיימת. ושבוע חדש ובעל הזדמנויות לשינויים מפציע כעת על בני מזל קשת. בשלב זה אתם מוכנים לוותר מרצון על דברים בהם מיציתם את עצמכם והדבר יאפשר לכם לצאת לדרך חדשה אשר תוביל אתכם לצמיחה אישית שתהווה פיצוי נאות בגין השקעתכם הרבה. זהו שבוע טוב לכול דבר ועניין ולכן אל תהססו ליזום, ולפעול בנחישות לקדם את רצונותיכם. אצל חלקכם, הצורך בקנייה או החלפת דירה עולים על הפרק וגישושים שמתחילים כעת יובילו בסופו של דבר לשינוי המתבקש בנושא.

בעבודה: יש שיפור והרגשתכם טובה יותר. נושא שפעלתם ושקידמת עולה יפה ומצליח. סיום של הכשרה מקצועית או סיום של לימודים וקבלת תעודה פותחים בפניכם נתיבים חדשים לעשייה ותעסוקה. למחפשי העבודה: זהו שבוע טוב לחשוף את עצמכם. לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי. זמן טוב לעבודה חדשה, הסבה מקצועית או תפקיד חדש!!

לרווקים שביניכם: מי שישנה את דרך חשיבתו ואת יחסו לנושא הזוגיות צפוי לו מפגש מעניין אשר יוביל לסיומה של תקופת הלבד. כן, ואפילו מיסוד וקשר ארוך טווח נלקח בחשבון. לאלו שמתחתנים בשבוע זה מבטיח הקלף השבועי המון מזל וברכה וזאת במידה ותשכילו ללמוד כיצד עליכם להתנהל בתוך הזוגיות שאתם בונים.. זכרו שאין זוג לא מוצלח יש זוג לא מודרך. וקבלת הדרכה זוגיות תאפשר לכם לדלג בהצלחה מעל מכשולים כאלה ואחרים שעוד צפויים לכם בדרך.

זוגיות: עליכם לעמוד על המשמר! הסדקים שהופיעו בחומת הזוגיות שלכם הם תוצאה של לקיחת הזוגיות שלכם כמובנת מאליה וזו טעות נפוצה שיש להימנע ממנה. באמצעות שיחה, ליטוף, ויתור, הבנה, התחשבות, מחמאה וחיבוק. תוכלו להשיב את התשוקה שנעלמה. כספים: הקלה ושיפור בתחום זה נראים באופק. יחד עם זאת, עדיין מוקדם לנהוג בפזרנות וחסכון הוא עדיין צו השעה.

טיפ לשבוע טוב יותר: ראש השנה נמצא ממש מעבר לפינה וב”ה יחול ממש בעוד חודש וזה הזמן לפרגן לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק בעזרת התֳרולוגיה וקלפי הטארוט. בייעוץ רוחני זה, נבקש בענווה מהשם יתברך לדעת וגם לראות את כול אשר כתוב לנשמתכם בשנה הבאה וב”ה גם נזכה לקבל תשובה על השאלה: מה יש בכוחכם לעשות כדי להפוך את תשפ”ב לשנה חיובית בעבורכם?. שבוע טוב, חודש אלול מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שמחה פנימית אמתית היא שמחה במה שיש לנו בחיינו. שמחת חיים פירושה ליהנות מכל רגע בחיים באופן הכי טוב שאפשר.

לאתר של עוזי הכוהן לחצו כאן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן