news08.net/ads.txt

מזעזע: כתב אישום הוגש נגד תושב רחובות, בגין ניסיון להטרדה מינית של בת 15 וניסיון לגרם מעשה מגונה בבת 14!!!

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה לבית משפט השלום בעיר כתבי אישום נגד בנימין ישוב (81) מת”א, אילן ארז (78) מאליכין, יהודה גיאת (66) מת”א, דוד ביתן (44) מנהריה, שיאון נגדי (42) מכפר זיתים, טל ונונו (34) מקריית שמונה ואיתמר וחבה (34) מירושלים בגין ניסיון להטרדה מינית של קטינה מתחת לגיל 15 וכנגד תושב רחובות (39) בגין ניסיון להטרדה מינית של קטינה מתחת לגיל 15 וניסיון לגרם מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 14. החקירה נוהלה והתבצעה ע”י מרחב ירקון במשטרת ישראל.

על פי כתבי האישום, שהוגשו ע”י עו”ד עידית ענתבי-אלמוג, בין דצמבר 2018 לינואר 2019 ניהלה משטרת ישראל חקירה יזומה שמטרתה מאבק בתופעת הפדופיליה ברשת האינטרנט. במסגרת החקירה, הונחה שוטר להירשם באתר אינטרנט בשם “טוטאל צ’אט”, להציג עצמו כילדה בת 13 בכינויים שונים ולנהל בשמה צ’אטים עם הפונים אליה. השוטר נדרש לא ליצור כל קשר מיוזמתו, כי אם להשיב לפניות של גברים מבוגרים ולעבור להתכתב עם הפונים ביחידות לבקשתם בלבד.

הנאשמים, כל אחד בהתאם למפורט בכתבי האישום, יצרו קשר עם השוטר, אשר הציג עצמו במסגרת חדרי הצ’אט כקטינה בת 13. הם ניהלו עם “הקטינה” התכתבויות בעלות אופי מיני ברור ובוטה, הכוללות תיאורים ארוטיים ופירוט של מעשים מיניים שברצונם לבצע בה ומעשים שברצונם שהיא תבצע בעצמה. הנאשמים שלחו “לקטינה” הודעות חוזרות ונשנות המתמקדות במיניותה וכן הצעות בעלות אופי מיני, כל זאת תוך שהם מודעים באופן מלא לגילה ולהיותה תלמידת בית ספר. בין היתר הנאשם מרחובות:

“היית רוצה שאלקק לך שם עם הלשון שלי?”

הקטינה: “איפה”

הנאשם: “בפ**”

הקטינה: “מה זה יעשה לי כיף?”

הנאשם: “את תתחרפני מזה”

הנאשם: “תכניסי אצבע אחת לכ** לאט לאט”

הקטינה: “אממ טוב”

הנאשם: “הכנסת?”

הקטינה: “אני צריכה ללכת כבר”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן