news08.net/ads.txt

מזעזע | נער בן 14 מרמלה: “רוצים לזרוק אותנו מהבית”

“אין לאמא צ’יקים לדירה ואין לנו לאיפה ללכת, אמא כל יום בוכה. אני כבר נישבר לראות אותה בוכה ואני לא יכול לעזור לה”. זו ההודעה הקשה שקיבל  ראש ארגון “נאיר” (עשייה ציבורית למען החלשים), יאיר שושן מנער בן 14 מרמלה לאחר שאמו החד הורית נקלעה למצב כלכלי קשה ובסוף החודש הם יאלצו לעזוב את הבית. הסיפור נחשף היום (שני) והוא עורר גלים ברשת בשעות האחרונות.
מתוך ההודעה שנשלחה לשושן: “נכנסתי מהפייסבוק של אחותי הקטנה שמי ******. אני בן 14 וחצי רציתי לדעת אם אתה יכול לעזור לאמא שלי. אמא שלי רווקה חד הורית עם חמש ילדים אחותי בת 16 וחצי, אחותי הקטנה בת 6, אחי בן החמש ואחי בן ה 8. קשה לאמא נורא, אמא הייתה בזוגיות לא הכי טובה ולפני חמש חודשים היא נפרדה מאבא של האחים שלי הקטנים בני ה-6 ו-5 יש לאמא מלא חובות שהוא הכניס אותה, היא חייבת לבעל הדירה הרבה כסף שזה יותר מעשר אלף שקל והוא רוצה לזרוק אותנו מהבית ואין לאמא צ’יקים כי יש לה חובות ועיקולים.
בבקשה אם אפשר לעזור לאמא שלי בלמצוא בית ברמלה בשכירות נמוכה, אני חייב להגיד שהיא לא עובדת היא שבורה בבית מאז הפרידה שלה מהבן זוג שלה, הוא עוזר לה רק בכסף של השכירות ולא יותר. אבא שלי בכלל לא מכיר בי ולא רוצה לראות אותי מגיל חמש. אבא של אחי בן ה – 8 בא פעם באף פעם ומבקר אותו ואבא של אחותי משלם לאמא 1200 ש”ח למזונות, רוצים לזרוק אותנו מהבית, אין לאמא צ’יקים לדירה ואין לנו לאיפה ללכת, אמא כל יום וכל היום בוכה אני כבר נישבר לראות אותה בוכה ואני לא יכול לעזור לה, אם אני לא לומד אני הולך לחנות ירקות בשביל לקחת כמה שקלים שהיה לי וגם אני מביא לאמא ועוזר לה או שאני לפעמים עם חברים יוצא אבל לא תמיד כי אמא שלי יותר חשובה לי והאחים שלי.
בבקשה ממך תעזור לאמא שלי אנחנו גרים בבית ברמלה בשכירות ובעל הדירה רוצה לזרוק אותנו מהבית ביגלל חובות וביגלל שאמא חייבת לו כבר יותר מעשר אלף ש”ח עד סוף החודש אנחנו צריכים לפנות את הבית. אמא מחפשת בית בלי צ’יקים ואף אחד לא רוצה אני מתחנן תעזרו לאמא שלי אני דואג לה נורא”.
יאיר שהזדעזע מהסיפור הקשה, שיתף את הפוסט לאחר שהודיע כי אין לו את הכלים לסייע למשפחה בעיקר עקב העומס בפניות שיש לו במוקדים השונים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן