news08.net/ads.txt

מזריחות מיתולוגיות ללילות מוארים בכוכבים: 15 המלונות המובילים ביוון

יוון, ארץ שטופת מיתוסים והיסטוריה, עומדת כעדות לתרבויות עתיקות ולפאר טבע שאין שני לו. המבנים האייקוניים של אתונה, כמו הפרתנון והאקרופוליס, לוחשים סיפורי לידתה של הדמוקרטיה, בעוד שמקומות כמו דלפי ואולימפיה מהדהדים בעקבותיהם של כמרים וספורטאים מימי קדם. האיים של יוון, מנופי הקלדרה המכוסים בשמש של סנטוריני ועד לחופים התוססים של מיקונוס והפלאים העתיקים של כרתים, קורצים בהבטחות למים תכולים וחולות זהובים. נאבאגיו של זאקינתוס, Elafonissi של כרתים, ו-Myrtos של קפלוניה מדורגים בין החופים הקסומים ביותר בעולם

יוון, ארץ שטופת מיתוסים והיסטוריה, עומדת כעדות לתרבויות עתיקות ולפאר טבע שאין שני לו. המבנים האייקוניים של אתונה, כמו הפרתנון והאקרופוליס, לוחשים סיפורי לידתה של הדמוקרטיה, בעוד שמקומות כמו דלפי ואולימפיה מהדהדים בעקבותיהם של כמרים וספורטאים מימי קדם. האיים של יוון, מנופי הקלדרה המכוסים בשמש של סנטוריני ועד לחופים התוססים של מיקונוס והפלאים העתיקים של כרתים, קורצים בהבטחות למים תכולים וחולות זהובים. נאבאגיו של זאקינתוס, Elafonissi של כרתים, ו-Myrtos של קפלוניה מדורגים בין החופים הקסומים ביותר בעולם.

עם זאת, זה לא רק המראות; הטעמים של יוון – מוסקה, סופלקי ובקלאווה – הם מסע בפני עצמו. ערים כמו סלוניקי והרקליון שוקקות חיים, ומשלבות היסטוריה עשירה עם תוסס ומודרני. פלאי טבע, כמו המנזרים הנישאים של מטאורה ומערת מליסאני עוצרת הנשימה, משאירים את המבקרים ביראת כבוד. בלב הכל נמצאת פילוקסניה היוונית האגדית; האירוח החם של המקומיים מזמין את המטיילים לשקוע בתרבות עשירה במסורות ופסטיבלים. יוון, במהותה, היא שפע של חוויות, שכל אחד מספר סיפור כובש יותר מקודמו.

בנופים שטופי השמש תמצאו אפשרויות רבות מאוד של מלונות ביוון המתאימות להעדפות מגוונות. מלונות מפוארים בדירוג 5 כוכבים פזורים ברחבי המדינה, ומציעים שירותים ברמה הגבוהה ביותר, שירותים ברמה עולמית ונופים שאין שני להם, ולעתים קרובות משלבים קסם אדריכלי יווני עם עושר מודרני. עבור מטיילים המחפשים חוויות אינטימיות ואישיות יותר, מלונות בוטיק בולטים, המאופיינים לרוב בעיצוב הייחודי שלהם, בשירותים המותאמים ובאווירה מאוזנת יותר המשקפת לרוב את התרבות וההיסטוריה המקומית. העלייה בביקוש למקומות בילוי שלווים ושלווים גרמה גם לעלייה במלונות למבוגרים בלבד, המהווים מקום מפלט לזוגות או יחידים המחפשים הפוגה מההמולה היומיומית או בריחה רומנטית. בינתיים, עבור אלה שרוצים חופשה נטולת טרחה שבה כל צורך מסופק, אתרי נופש הכל כלול מבטיחים שהאורחים יכולים להתפנק במגוון שירותים, מארוחות גורמה ועד לפעילויות פנאי, הכל תחת קורת גג אחת, המציעות גם נוחות וגם יוקרה. מידה שווה.

אז מה הם 15 בתי המלון הטובים ביותר לחופשה שלך ביוון

1. Four Seasons Astir Palace – אתונה

ממוקם בריביירה האתונאית, ארמון ארבע העונות אסטיר בווליאגמני הוא מגדלור של יוקרה, המשלב אלגנטיות על חוף הים עם תחכום מודרני. במרחק נסיעה קצר מהמרכז ההיסטורי של אתונה, הוא מציע את השלווה של החוף לצד פעימות הלב התרבותיות של העיר. האורחים יכולים להתפנק בשלל השירותים שלו: משני חופים פרטיים וספא ברמה עולמית ועד לחדרים מפוארים המתהדרים בנופים פנורמיים של המפרץ הסרוני. עיצוב המלון משלב בצורה הרמונית אסתטיקה עכשווית עם נגיעות מורשת יוונית. הפלגות שקיעה רומנטיות מחכות לזוגות, בעוד שמשפחות נהנות מחופים ידידותיים לילדים ותוכניות מותאמות. אתר הנופש נותן מענה לחך מגוונים עם חוויות אוכל גורמה שלו, עם “Pelagos” לחובבי פירות ים ו”Tverna 37″ מציגה מאכלים יווניים מסורתיים. שהייה בארמון ארבע העונות אסטיר היא צלילה עמוקה לתוך יוקרה, המבטיחה חוויה אתונאית בלתי נשכחת.

2. Hotel Grande Bretagne – אתונה

ממוקם בלב אתונה, Hotel Grande Bretagne עומד כסמל של יוקרה נצחית. מלון אייקוני זה משקיף על כיכר סינטגמה ההיסטורית ומציע לאורחים נוף מעולה של ציוני הדרך של העיר, כולל האקרופוליס. בפנים, המלון משלב באלגנטיות שפע קלאסי עם נוחות מודרנית. החדרים והסוויטות שלו משדרים תחכום, רבים מספקים נופים מרהיבים של קו הרקיע של אתונה. האורחים יכולים להתפנק בספא ברמה הגבוהה ביותר של המלון, בריכת הגג ובמרכז הכושר. לתענוגות קולינריים, “גן הגג” מציע מנות גורמה ים תיכוניות עם נוף שאין שני לו. בנוסף, “Winter Garden City Lounge” אידיאלי עבור תה מנחה אלגנטי וקוקטיילים בערב. זוגות יכולים להתענג על ארוחות ערב אינטימיות על הגג, בעוד שמשפחות נהנות משירותים מותאמים ומתקנים ידידותיים לילדים. Hotel Grande Bretagne מבטיח לא רק שהות, אלא חוויה אתונאית מפוארת ספוגת יוקרה והיסטוריה.

3. Electra Metropolis, Athens – אתונה

ממוקם בלב התרבותי של אתונה, מטרופולין אלקטרה עומד כמקלט עירוני עכשווי. פנינה מודרנית זו משלבת בצורה חלקה את ההיסטוריה העשירה של העיר, הניכרת בארכיטקטורה ובפנים שלה, הכוללים שרידים של חומות עיר עתיקות. חדרי האירוח והסוויטות במלון אלקטרה מטרופוליס מעוצבים בשילוב של יוקרה ופונקציונליות מודרנית, רבים מספקים נופים שובי לב של האקרופוליס האייקוני. האוכל הוא חוויה מענגת ב”גן הגג של מטרופוליס”, שם האורחים יכולים להתענג על מנות ים תיכוניות על רקע קו הרקיע של אתונה. “M Bar” מציע מקום אופנתי להרגעה בערב, עם רשימה של קוקטיילים ומשקאות. המלון ממוקם במיקום מושלם ומאפשר גישה נוחה לציוני דרך של העיר, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת הן עבור זוגות היוצאים לחופשות רומנטיות והן עבור משפחות המעוניינות בחקר תרבות. שהייה במלון אלקטרה מטרופוליס היא שם נרדף לחווית אתונה בסגנון ונוחות.

4. Creta Maris Resort – כרתים

אתר הנופש כרתה מאריס שוכן על חופי השמש של כרתים, והוא עומד כסמל של יוקרה ים תיכונית. עם קו החוף הנרחב שלו והארכיטקטורה האותנטית של כרתים, אתר הנופש מציע שילוב ייחודי של קסם אי ושירותים עכשוויים. החדרים והסוויטות ב-Creta Maris מציגים את הגוונים התוססים של הים והשמים, מצוידים בנוחות מודרנית תוך שמירה על מגע של עיצוב מקומי. רבים מתהדרים במרפסות עם נוף פנורמי של הים האגאי המנצנץ. האורחים יכולים להתפנק עם תענוגות קולינריים במגוון המסעדות של אתר הנופש, המציעות הכל, החל ממנות מסורתיות של כרתים ועד למנות בינלאומיות אהובות. הברים המרובים מבטיחים משקה מרענן תמיד בהישג יד. עם שפע הבריכות, מתקני ספורט המים ותוכניות ייעודיות לזוגות ומשפחות, אין רגע משעמם. Creta Maris Resort הוא יותר מסתם שהייה; זה טבילה לתוך יוקרה ואירוח של כרתים.

5. Tui Blue Elounda Village by AQUILA – כרתים

שוכן על קו החוף הצפון-מזרחי של כרתים, Tui Blue Elounda Village by AQUILA הוא מקלט של יוקרה רומנטית. אתר נופש זה משקיף על המים הגבישיים של הים האגאי, ומגלם את הקסם השליו של הנוף של אלונדה. החדרים והסוויטות מאוצרים בשילוב של אלגנטיות מודרנית ונגיעות מסורתיות של כרתים, רבים מהם מציעים נוף עוצר נשימה לים. כל יחידת אירוח היא מפלט של נוחות, המיועד להרגעה ולהתחדשות. האוכל באתר הנופש לוקח את האורחים למסע גסטרונומי, מטעמים אותנטיים של כרתים ועד למנות גורמה בינלאומיות. מגוון הברים והטרקלינים מספקים את התפאורה המושלמת לארוחות שמש ומפגשים אינטימיים. השירותים של אתר הנופש נותנים מענה לזוגות, תוך שימת דגש על אסקפדות רומנטיות – מארוחות ערב על חוף הים ועד נסיגות ספא. בכפר Tui Blue Elounda by AQUILA, האורחים חווים את התגלמות היוקרה של כרתים, על רקע היופי הכובש של אלונדה.

6. Blue Palace Elounda – כרתים

המשקיף על המים התכולים של מפרץ מיראבלו, ארמון כחול אלונדה ניצב כסמל של יוקרה ואלגנטיות בכרתים. אתר הנופש, עם העיצוב האיקוני שלו, משקף את הפאר של ארמון מינואי ואת הקסם של האדריכלות הים תיכונית. חדרי האירוח והסוויטות מעוצבים עם מגע של שפע, רובם מתהדרים בבריכות אינסוף פרטיות ובנופי ים שאין שני להם. חללי הפנים משלבים בצורה חלקה נוחות מודרנית עם אלמנטים מסורתיים של כרתים. האוכל ב-Blue Palace הוא חלום אפיקורי, עם מגוון מסעדות המציעות הכל, החל ממעדנים יווניים אותנטיים ועד למטבחי גורמה עולמיים. הברים של אתר הנופש נותנים אווירה למנוחה עם תפריטי הקוקטיילים שנקבעו ונופים מדהימים. האורחים יכולים להתפנק בספא עטור הפרסים, להשתתף בספורט מים, או לחקור את הכפר ההיסטורי הסמוך אלונדה. בלו פאלאס אלונדה הוא לא רק שהות אלא חוויה, המקיפה את תמצית היוקרה על חופי כרתים.

7. Palladium Boutique Hotel – מיקונוס

מלון בוטיק פלדיום שוכן בלב התוסס של מיקונוס, והוא עומד כמגדלור של יוקרה מתוחכמת בתוך הנופים האייקוניים של האי. עם החזית המסוידת שלו והעיצוב הקיקלאדי שלו, המלון לוכד בצורה מושלמת את הקסם הקסום של מיקונוס. החדרים והסוויטות ב-Palladium הם אודה לאלגנטיות, מעוטרים בעיצוב עכשווי ובמגע של כשרון מיקואני. מקומות אירוח רבים מציעים נופים מרהיבים של הים האגאי המנצנץ, המבטיחים מפלט שליו לאורחים. חובבי קולינריה יתענגו על ההיצע של האוכל של המלון, שנע בין מעדנים יווניים מסורתיים למנות בינלאומיות. כל חלל אוכל, מהטרקלין הנינוח לצד הבריכה ועד למסעדה היוקרתית, מבטיח חוויה גסטרונומית בלתי נשכחת. ממוקם קרוב לחופים המפורסמים של פסארו ופלאטיס גיאלוס, המלון מספק שילוב של רגיעה ונופש. עם השירות ללא דופי והאווירה השלווה שלו, Palladium Boutique Hotel מציע מפלט מובהק של מיקונוס.

8. Cavo Tagoo – מיקונוס

ממוקם על צלע צוק דרמטי המשקיף על הים האגאי המנצנץ, קאבו טאגו הוא מגדלור של יוקרה ואלגנטיות במיקונוס. המלון, הידוע בשקיעות עוצרות הנשימה ובעיצוב הקיקלאדי המינימליסטי שלו, משדר אווירה של תחכום המשתלב בצורה חלקה עם היופי הטבעי של האי. כל חדר, סוויטה ווילה ב-Cavo Tagoo הם התגלמות של יוקרה עכשווית, רבים מהם כוללים בריכות פרטיות ונוף מרהיב לים. פילוסופיית העיצוב שלהם מתרכזת סביב יצירת מקומות קדושים שלווים המהדהדים את הגוונים והמרקמים של הנוף שמסביב. האורחים יתענגו על ההיצע הגסטרונומי של המלון. המסעדה שבאתר מציגה שילוב של טעמים יווניים וים תיכוניים, כולם עשויים מחומרי הגלם המקומיים הטריים ביותר. במרחק של זריקת אבן מהעיירה מיקונוס, Cavo Tagoo מספק את הבסיס המושלם הן להרפיה והן לחקר. עם השירותים ברמה עולמית והאווירה שאין כמותה, המלון עומד כאחד המפלטים הנחשקים ביותר של מיקונוס.

9. Astro Palace Hotel & Suites – סנטוריני

שוכן בלב פירה, בירתה התוססת של סנטוריני, מלון אסטרו פאלאס הוטל אנד סוויטס עומד כנווה מדבר של יוקרה בין הנופים המרתקים של האי. עם ארכיטקטורה בהשראת עיצובים קיקלדיים מסורתיים, מלון זה לוכד ללא מאמץ את הקסם הארצי של סנטוריני. החדרים והסוויטות באסטרו פאלאס הם שילוב של אלגנטיות ונוחות. כל יחידות אירוח מעוצבות בקפידה, וכוללות מתקנים מודרניים ורבים עם מרפסות פרטיות המציגות נופים מרהיבים של הקלדרה והים האגאי התכלת. האורחים מוזמנים לצאת למסע קולינרי במסעדת המלון, שם הטעמים הסנטוריניים המסורתיים נדומים מחדש עם טוויסט עכשווי. מרכיבים טריים ומקומיים הם הכוכבים של כל מנה, ומבטיחים חווית אוכל בלתי נשכחת. במיקום אסטרטגי, המלון מציע גישה נוחה לרחובות ההומים של פירה ולנקודות ציון אייקוניות. Astro Palace Hotel & Suites הוא מחווה לפאר סנטוריני, ומציע לאורחים שילוב של יוקרה ואותנטיות.

10. Mystique Luxury Collection Hotel – סנטוריני

מתחבא על הצוקים האייקוניים של אויה, מלון מיסטיק לאקז’רי קולקשן הוא פנינה של אלגנטיות, המציע חוויה בלעדית בסביבה הקסומה של סנטוריני. המלון, החצוב בצוקי הקלדרה המחוספסים, מתמזג בצורה חלקה עם הסביבה הטבעית שלו, ומציג את היופי הגולמי של האי. כל אחת מהסוויטות והווילות של המלון היא יצירת מופת, המעוצבת בקפידה עם שילוב של אלמנטים מסורתיים ועכשוויים. חללי הפנים המרווחים שלהם, המעוטרים בנגיעות יוקרתיות, מציעים נוף ללא הפרעה של המים האגאי הנוצצים ושל השקיעות המפורסמות של סנטוריני. תענוגות גסטרונומיים ממתינים במסעדות המלון, שם תפריטים בהשראת ים תיכונית מתמקדים בתוצרת מקומית טרייה, ויוצרים מסע קולינרי שמספק את החך המבחין ביותר. מיקומו המעולה של מיסטיק מאפשר לאורחים לחקור את פלאי אויה בקלות תוך הבטחת מפלט מבודד למנוחה. עם שירות ללא דופי ושירותים ברמה עולמית, מיסטיק מבטיח בריחה נצחית בלב סנטוריני.

11. Atrium Palace Thalasso Spa Resort & Villas – רודוס

ממוקם בתוך הנוף הקסום של לינדוס, ארמון האטריום מתגלה כסמל של אלגנטיות ושלווה. אתר הנופש ממוקם ליד מפרץ וליצ’ה השליו, ומשלב בהרמוניה ארכיטקטורה מודרנית עם המורשת התרבותית העשירה של רודוס. כל חדר מעוצב לנוחות מירבית, כאשר הוילות מציעות את תוספת היוקרה של בריכות פרטיות, מה שהופך אותן למקלט עבור אורחים המחפשים אינטימיות. ספא Thalasso של אתר הנופש הוא גולת הכותרת, המציע מגוון טיפולים בהשראת הים. האורחים יכולים גם ליהנות מחוויות קולינריות מגוונות, החל ממעדנים יווניים מסורתיים ועד למטבח בינלאומי.

  1. Mitsis Alila Resort & Spa – רודוס

אתר הנופש מיטסיס אלילה, המפאר את החופים המדהימים של קליתאה, מייצג יוקרה בכל היבט. גישת הכל כלול של אתר הנופש פירושה שהאורחים יכולים להתענג על עולם של תענוגות קולינריים, החל ממנות יווניות מסורתיות ועד מטבחים בינלאומיים אקזוטיים. כל חדר מעוצב בקפידה, ומציע נוחות מודרנית לצד אלגנטיות נצחית. רוב החדרים גם מעניקים לאורחים נופים מרהיבים של הים. מעבר לגבולות החדרים שלהם, האורחים יכולים לחקור שפע של בריכות, להשתתף בפעילויות על חוף הים, או פשוט להירגע בספא ברמה עולמית, מה שהופך את השהות שלהם לחדשה באמת.

13. Olea All Suite Hotel – זקינטוס

ממוקם בלב האי זקינתוס, מלון אוליה אול סוויט הוא יצירת מופת של עיצוב עכשווי, עטוף בנופים שלווים ומאפייני מים מרגיעים. כל סוויטה באתר הנופש הזה נבנתה בקפידה כדי לספק נווה מדבר של רוגע, עם ריהוט אלגנטי ומתקנים מפוארים. בריכת הלגונה המרכזית העצומה היא החלק המרכזי של אתר הנופש, המאפשרת לאורחים להירגע עם נוף שאין שני לו של השטח שמסביב. מקומות האוכל של המלון מגישים סימפוניה של טעמים, מהתמחויות יווניות מקומיות ועד מעדנים בינלאומיים. הספא באוליה הוא הזמנה להתפנק עם טיפולים הוליסטיים, המבטיחים לאורחים לצאת עם אנרגיה מחודשת ושלווה.

14. Lesante Cape Resort & Villas – זקינטוס

שוכן על שפת הים היוני התכלת, Lesante Cape Resort & Villas מציע מפלט אינטימי מההמולה של חיי היומיום. אתר הנופש, המאופיין בארכיטקטורה המודרנית ובעיצוב המינימליסטי שלו, מספק תחושה מוגברת של יוקרה ופרטיות. כל וילה היא עדות לתחכום, כאשר בריכות פרטיות ונוף פנורמי לים הם מאפיינים סטנדרטיים. אתר הנופש שם דגש משמעותי על גסטרונומיה, עם מקומות אוכל שמביאים את העושר של המטבח הים תיכוני. האורחים יכולים גם להתחדש בספא שבאתר, המתגאה במגוון טיפולים הרותמים את כוחות הריפוי של הטבע. עם צוות מסור בהישג יד כדי לספק כל גחמה, האורחים ב-Lesante Cape מובטחים לחוויה המשלבת שפע עם אותנטיות.

15. Angsana Corfu Resort & Spa – קורפו

עם הים היוני הנוצץ כרקע, Angsana Corfu Resort & Spa הוא כור היתוך של חמימות ים תיכונית ואירוח אסיאתי. החדרים והסוויטות הם מקלט של יוקרה, כל אחד מתגאה בנוף פנורמי ובמתקני נוחות מפוארים. הספא של אתר הנופש, עם תפריט הטיפולים המגוון שלו, הוא מקלט עבור אלה המחפשים התחדשות. חובבי קולינריה יכולים לצאת למסע גסטרונומי במקומות האוכל המרובים שלהם, כל אחד מהם לוכד את הטעמים של האזור.

לסיכום,

כשהשמש המוזהבת שוקעת מעל האופקים הבתוליים של יוון, אי אפשר שלא להתפעל משטיח החוויות העשיר שהמדינה מציעה. מהסיפורים הלוחשים על חורבות עתיקות באתונה ועד לנופי הקלדרה המהפנטים של סנטוריני, ומהמרכזים העירוניים השוקקים ועד לחופי החוף השלווים, יוון שובה את נשמתו של כל מטייל. בעוד שההיסטוריה, התרבות והיופי הטבעי של האומה מהווים את עמוד השדרה של הפיתוי שלה, מקומות הלינה המגוונים הם שמספקים למטיילים את הנוחות והיוקרה כדי באמת לטבול את עצמם בכל מה שיוון מציעה. בין אם זה השפע של מלונות 5 כוכבים, הקסם הייחודי של מקומות אירוח בוטיק, האווירה השלווה של מפלטים למבוגרים בלבד, או הנוחות המקיפה של אתרי נופש הכל כלול, נוף האירוח של יוון מגוון כמו האיים שלה. כל מלון, בין אם זה בלב אתונה או בחופי כרתים, הוא עדות לקדם היווני, המבטיח שמסעו של כל אורח יושלם בשהות בלתי נשכחת כמו הארץ עצמה.

נכתב בשיתוף Vivato Greece מדריך טיולים ליוון ולאיים

צילום: sutterstock

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן