news08.net/ads.txt

מחאת המכנסונים: תושבת נס ציונה עוררה את השיח בדבר שוויון בבתי הספר בין בנים ובנות – גם בנוגע ללבוש

ניצן אלמוג, תושבת נס ציונה, שיתפה ברשומה שמהר מאוד צברה תאוצה והפכה לוויראלי על הסערה שהתחוללה בבית הספר שבו לומדת בתה אורי, שהגיעה ללימודים עם מכנסיים קצרים.

“משהו רע קורה בנס ציונה. נחשו על מה שלוש הבנות שבתמונה קיבלו היום הערה בבית הספר?”, כתבה האם לעיריית נס ציונה, “אי שיוויון מתחיל בחינוך. כבר 2019 זוכרות? ועדיין מודדות לבנות את אורך המכנסיים ומדגישות בפניהן שבנות זה לא בנים ושידברו על נושא אורך המכנסיים בשיעורי “חינוך מיני”. אז לא אין צורך לדבר, יש צורך בקביעת תקנון שרואה שוויון וקובע סטנדרט למהו בגד המתאים ללבישה בבית הספר (לא על פי אורך בסנטימטר של המכנסיים) וזו בהחלט שיחה שצריכה להתנהל בכל בית ובכל בית ספר ובין הורים לילדיהם באופן הרואה בהם את האזרחיות והאזרחים שנרצה לראות כאן. כאלו שיעמדו על שלהן, שידעו לדרוש שכר שווה לקולגות שלהן הגברים, שלא יפחדו להגיד לא וכאלו שידעו לעצור את הבקלש המטורף שאנחנו חוות כאן וברחבי העולם בתקופה האחרונה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן