news08.net/ads.txt

מחאת המכנסיים בביה”ס דרכא בגין בגדרה | תלמידת שכבה י’: “200 תלמידות יגיעו לשער בית הספר במכנסיים קצרים כמו הבנים”

השרב הכבד שפוקד אותנו בימים אלה מצריך מתלמידים רבים להגיע עם בלבוש קיצי ומינימלי לבתי הספר, אך התקנון הנודע לא מאפשר זאת. בעקבות המקרה ברעננה בו תלמידות מחטיבת ביניים ממלכתית ברעננה לא הוכנסו לכיתות אמש, בנות שכבת י’ מבית ספר תיכון דרכא בגין בגדרה החליטו לפתוח במחאה. “אנחנו שואלת למה?. למה בנים יכולים לבוא עם מה שהם רוצים מבלי שיעירו להם על זה?”.

נטעאל ברק בת 16, תלמידת שכבת י’ בבית דרכא בגין, ויו”ר נוער בגדרה: “זה חוסר שוויון מגדרי. כולם צריכים להישמע לחוקים מבלי הבדלים. אנחנו מציעות שיאכפו את החוק על כולם או שישנו אותו וכל אחד יכול לבוא עם מה שהוא רוצה. כרגע זה לא קורה, ובעקבות כך החלטנו להרים את הכפפה. לקחנו מכנס של תלמיד שאיתו הוא נכנס כל יום לבית ספר, והחלטנו ליישם זאת על עצמנו ולנסות להיכנס. כמובן שלא הכניסו אותנו ולא רצו לשמוע מה שיש לנו לומר ואף העיפו אותנו הביתה. כל זה בזמן שבנים הגיעו עם מכנס יותר קצר ממה שאנחנו הגענו ונכנסו”.

כיצד המחאה באה לידי ביטוי?

“מחר נגיע כ- 200 תלמידות לשער בית הספר בשעה 8:10 כשאנו לבושות במכנסיים כמו שהבנים מתלבשים. כמו כן, ניסינו לדבר עם ההנהלה ויש ניסיון לתאם פגישה”.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן