news08.net/ads.txt

מחאת הצעירים מעלה שלב – אל תכבו לנו את העתיד!; “הקמתם ממשלה עם 36 שרים, ואף לא שר אחד לענייני צעירים”

מאות צעירים, נציגי הסטודנטים, השכירים והעצמאים, אנשי חיי הלילה, המסעדנים – הגיעו הלילה למאבק משותף למען המחר.

יו״ר איגוד חיי הלילה, אימרי קלמן: ״אנחנו כוח כשאנחנו משתפים פעולה. בעלי עסקים שרגילים להתחרות, משתפים פעולה זה כתף לזה. אנשי מועדונים ואנשי ברים, בעלי ותק וצעירים, מעסיקים ושכירים עובדים יחד, כדי להציל את הספינה של כולנו״.

קלמן מוסיף: ״אנחנו פה לא בכדי למצוא אויב משותף. אנחנו פה כדי להאיר בזרקור את המכנה המשותף. המכנה המשותף הוא שאף אחד מאיתנו אינינו מוגן. אף אחד פה לא מוגן מקריסה כלכלית ואף אחד לא מוגן מהתפרצות נוספת. אנחנו כאן כי קמנו. אנחנו נמשיך להעיר אנשים מסביב ואנחנו נגיע, נגיע ובכל שבוע נגדל. אנחנו הולכים לקחת את הכוח של כל הקמים והמתעוררים ונכוון אותו בדיוק ובתבונה, אל עבר יעדים ברורים, ולקיחת אחריות”.

גל פישר, מוביל המחאה: ״מדינת ישראל. בגיל 18, חתמנו כולנו, על החוזה הראשון בחיינו. הבטחנו לשרת אותך ולהגן על גבולותייך באומץ ובחירוף נפש. ואת מצידך הבטחת לנו אדמה. אדמה לבנות בה בית בית בו נוכל ליצור, לגדול, להיות. הבטחת שתהיי שותפה לדרך, שותפה לחלום. אך בימים אלו אנחנו מגלים שהחוזה בנינו הופר. זהו לא סיפור רק על בר שנסגר, אלא על דור שלא נספר. דור שלא שותף בקבלת ההחלטות, דור שלא נכלל בחבילות הסיוע הכלכליות, דור שלקח חלק אבל הפעם נשאר בחוץ. אז מדינה יקרה, אנחנו כאן היום כדי להזכיר לך, ולהגיד לכל אלו היושבים שם למעלה ומחלקים בניהם תיקים – שאת המנגינה שלנו, אי אפשר להפסיק. אנחנו הדור הבא, אנחנו הכלכלה הבאה, אנחנו התרבות הבאה, אנחנו ישראל הבאה. הקמתם ממשלה עם 36 שרים, ואף לא שר אחד לענייני צעירים. חילקתם 6 מיליארד שקל לכיסים עמוקים, אבל לא שקל אחד לנו המובטלים. סגרתם בניכם על אסטרטגיית יציאה בלי לשמוע בכלל מה אנחנו צריכים כדי לחזור לשגרה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן