news08.net/ads.txt

מחאת חדרי הכושר | בעלי סטודיו train insane ברחובות: “לא אקח סיכון. אך איך חוף הים פתוח ואותנו סוגרים? טיפשי”

על פי החלטת הממשלה ההגבלות אמורות להיכנס לתוקף היום (ג’) בשעה 14:00, אך מאמני כושר רבים, בעלי מועדונים וחדרי כושר מסרבים לסגור. סטודיו train insane לא מתכוון לקחת סיכונים בנושא, אך מודיע שהחלטות אלה עלולות לתת מכת מוות לענף. “ניצחנו במערכה הבריאותית אך הפסדנו בכלכלית”.

רון חדד, מבעלי סטודיו train insane בפארק המדע ברחובות, ער למחאתם של בעלי מועדונים וסטודיו רבים. “במידה ולא אעמוד בתנאים אני אסגור. לא אתעסק עם החוק. סטודיו זה שונה מחד”כ, זה יותר קטן ואינטימי, אך אם יעשו הכללה אין איפה לשחק”. כאמור, בעלי הכושר והסטודיו חטפו מכה אנושה בגל הראשון, והיה נדמה שהחזרה לשגרה תטיב עמם. אמש (שני) לאחר החלטת הממשלה, מבין חדד שהישועה לא תגיע מהמדינה, אך אינו מבין את החלטת המועדונים למרוד. “אין טעם. אף אחד לא רוצה לקבל קנס. מספיק המדינה סוגרת ולא מפצה אז ניתן להם עוד? זה שזה לא בסדר, והכל מתנהל בצורה עקומה זה לא סוד. ניצחנו במערכה הבריאותית אך הפסדנו בכלכלית”.

כאמור, מדובר על סטודיו לאימונים קבוצתיים ואישיים, המשלב מגוון רחב של אימונים לכל מטרה ,פונקציונאלי קיקבוקס פילאטיס ועוד.

מה בכוונתך לעשות? 

“כמו פעם הקודמת. דאגנו לקהילה שלנו אבל זה היה אפס הכנסות. אף אחד לא דואג לנו. אנחנו נדאג ללקוחות שלנו במה שניתן. אני חי על החסכונות שלי שגם מזה לא נשאר הרבה. קיבלתי את שלושת הפעימות אבל אתה יודע מה זה מכסה לי”. חדד הוסיף. “זה מטמטם אותי. איך חוף הים פתוח, אבל סטודיו שמכיל 10 איש אמור להיסגר? טיפשי. אצלנו יש סטריליות ברמה גבוהה, כי המקום מכיל כמות מצומצמת של אנשים. אבל כמילותיו של הנגבי – חרטה. נקווה שנעבור ונשרוד ונחזור לתפקד כמו בני אדם”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן